favoritt stilling..

Kan ikke si jeg har en spesiell favoritt stilling, men som gravid er det ikke like behagelig med alle.

Last edited:
Vår er ymse varianter av misjonæren..... Skulle tro det blir kjedelig, men det føles forskjellig for vær gang. Treffer liksom forskjellig, så det er litt spennende. Selv etter 5 år er det spennende og kjenne hvordan det føles akkurat den gangen. Ellers blir det den stillingen vi føler for. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Doggy best som gravid. Fra midten av svangerskapet har jeg fått fryktelig kynnere/vondt i misjonær og på topp. Hvis jeg sitter motsatt vei på topp, funker det også bra. Men nå på slutten er det meste litt tungt for med etter hvert. Fra siden, doggy og av og til meg på topp, funker bra. Gleder meg til å kunne gjøre hva som helst igjen snart! :D

Før var stående bakfra i dusjen fin, men den har aldeles ikke funket etter jeg ble gravid. Allerede i uke 6-7 fikk jeg voldsomme kynnere, og siden har jeg holdt på å besvimt, så den får vi også vente med til etter fødselen :)

Doggy er best :) Misjonær er kjedelig og å sitte på toppen klarer jeg bare litt for merker det i bekkenet og er snart 5 år siden jeg fikk siste, men holder ut litt ;)

Liggende doggy kan jeg vel kalle det ? Jeg ligger i alle fall flatt på magen, men løfter rumpa litt mot ham. Fungerer desverre ikke når magen blir større da. Forrige gang ble det å ligge på siden under graviditeten, spent på hvordan det blir denne gangen.

Dpggystyle er favoritten! Og å ligge på magen i senga med stumpen litt opp, da treffer man bra :)

Under svangerskapet så ble det mest fra siden bakfra pga bekkenløsningen som kom, eneste som funka :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Doggy, helt klart! Både nå i svangerskapet og ellers. Foretrekker både vanlig og hvis jeg legger meg ned på magen og han på en måte sitter på rumpa mi :p Utenom det, så elsker jeg misjonær MED bena over skuldrene hans. Hvis jeg ikke har bena over skuldrene hans, kan det fort bli litt "kjedelig", haha :)

Under graviditeten likte jeg saksa best. Nå står det mellom den, og å ri.

Med fare for å høres grådig kjedelig ut så foretrekker jeg misjonær. Gjerne med bena på skuldrene hans. Endten det eller doggy :P

Lillegull 070414 :D

Stående doggy mens gravid, ellers misjonær med henda "fast" over hodet. :D

Skje og trillebår er de mest vanlige her i huset nå pga graviditeten ellers er det meste bra, og vi er flinke til å eksperimentere :-)

Back
Topp