Trøtt onsdag :-p

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God morgen.
Lillebror har vondt i halsen og våknet kl 5. Ville ikke sove mer, så vi er allerede stått opp og sitter foran tv :-o
"Ingen tv før skole"- har vi brutt to morgener på rad nå...!! Og skolen har bare vart i tre dager :-p
Jeje...!
Feberen har avtatt heldigvis, men etter levering på skole blir vi likevel å ta det helt med ro hjemme. Regner ikke med at det blir barnehage i morgen heller, håper bare det går bra med tilnærmet fulle dager der neste uke...!
Ha en super dag!
ImageUploadedByBV Forum1408508897.765369.jpg

Surfer mobilt!

Typisk at sykdom kommer midt i tilvenning:( litt tv er vel lov når man ikke er frisk:D her får jentene se tv når de står opp, og får se til vi skal stelle:)
Fortsatt god bedring til Eskil!

Morgen litt over 7 her! Er trøtt som fy:P natten har vel vært grei egentlig, men jeg la meg for sent..sambo og Leoh sover enda, og jeg skal straks smøre nister og stelle jentene:)

Typisk at sykdom kommer midt i tilvenning:( litt tv er vel lov når man ikke er frisk:D her får jentene se tv når de står opp, og får se til vi skal stelle:)

Morgen litt over 7 her! Er trøtt som fy:P natten har vel vært grei egentlig, men jeg la meg for sent..sambo og Leoh sover enda, og jeg skal straks smøre nister og stelle jentene:)
Vi har egentlig aldri sett tv før barnehage :-p en sjelden gang har vi gjort det, men det blir ofte diskusjon når vi skal slå av, så da lar vi være :)
Det blir som regel nok tv på ettermiddagen likevel :)

Surfer mobilt!

God morgen.
Lillebror har vondt i halsen og våknet kl 5. Ville ikke sove mer, så vi er allerede stått opp og sitter foran tv :-o
"Ingen tv før skole"- har vi brutt to morgener på rad nå...!! Og skolen har bare vart i tre dager :p
Jeje...!
Feberen har avtatt heldigvis, men etter levering på skole blir vi likevel å ta det helt med ro hjemme. Regner ikke med at det blir barnehage i morgen heller, håper bare det går bra med tilnærmet fulle dager der neste uke...!
Ha en super dag!
Vis vedlegget 73476

Surfer mobilt!
God bedring til E! Deilig å slappe av litt hjemme på morran!

Her er det fast takst at Hermine får se på film mens jeg spiser min frokost, pakker sekken o.l. Tenker at hun fint kan hvile litt på morran før bhg, for det blir jammen meg nok full fres hele dagen likevel...og så slipper jeg at hun maser og vil ha hjelp til ditt og datt og skal leke med meg mens jeg er morragretten og helst bare vil spise frokost så vi kommer oss ut døra innen kl 08 :P ;)

Hallo!

Leverte ei litt motvillig frøken i bhg idag, synes hun virket så slapp og sliten på morran så håper ikke hun brygger på noe allerede :confused:

Mannen er på jobbreise til i morgen så jeg skal hente Hermine tidlig og så skal vi til mamma og spise middag. De er akkurat kommet hjem fra 3 ukers ferie og Hermine har savna henne veldig, så da drar vi dit :)

Nå er det kaffe og studier på meg!

Ha en fin dag :)

God morgen.
"Ingen tv før skole"- har vi brutt to morgener på rad nå...!! Og skolen har bare vart i tre dager :-p
Jeje...!
Ha en super dag!
Vis vedlegget 73476

Surfer mobilt!
Så bra at feberen er borte. Sikkert både godt og lurt å holde seg i ro og slappe av i dag.:)
Fortsatt god bedring til E! Kos dere hjemme.♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kjenner til "forseintlegginga".:p Blir ikke noe klokere heller tydeligvis, for det skjer alt for ofte her iallfall. :p

Morn!
God natt, opp 7.15.
I dag ØSER det ned og det er rett rundt og slett småkaldt, så jeg er nødt til å skru opp tempen på varmepumpa.
Vi skal i bhg kl.10, så vi skal snart ordne oss og dra av gårde..

Ha en fin dag!

Vi har egentlig aldri sett tv før barnehage :-p en sjelden gang har vi gjort det, men det blir ofte diskusjon når vi skal slå av, så da lar vi være :)
Det blir som regel nok tv på ettermiddagen likevel :)

Surfer mobilt!

Like greit da ja.. her er det veldig begrenset av hvor lenge dem gidder å sitte å se:P hvertfall når dem må se på det som er på tv, og ikke opptak:)
Og Liana får morgenflaska si foran tv'en:)

Hallo!

Leverte ei litt motvillig frøken i bhg idag, synes hun virket så slapp og sliten på morran så håper ikke hun brygger på noe allerede :confused:

Mannen er på jobbreise til i morgen så jeg skal hente Hermine tidlig og så skal vi til mamma og spise middag. De er akkurat kommet hjem fra 3 ukers ferie og Hermine har savna henne veldig, så da drar vi dit :)

Nå er det kaffe og studier på meg!

Ha en fin dag :)

Krysser fingre for at hun ikke blir syk! Ikke lenge siden hun var forkjøla heller:confused:

Blir sikkert kjempe stas å se besteforeldre igjen:D

Kjenner til "forseintlegginga".:p Blir ikke noe klokere heller tydeligvis, for det skjer alt for ofte her iallfall. :p

Haha ja at man aldri skal lære?:P og jeg er alltid fast bestemt på morgen når jeg våkner, at i kveld så SKAL jeg legge meg tidlig! Men det er fort glemt ja:P;)

Morn!
God natt, opp 7.15.
I dag ØSER det ned og det er rett rundt og slett småkaldt, så jeg er nødt til å skru opp tempen på varmepumpa.
Vi skal i bhg kl.10, så vi skal snart ordne oss og dra av gårde..

Ha en fin dag!

Småkaldt her også på morgen nå.. så er nok ikke lenge til vi kan ta fatt i fyringa:D

Lykke til og kos dere i bhg:D

God bedring til E! Deilig å slappe av litt hjemme på morran!

Her er det fast takst at Hermine får se på film mens jeg spiser min frokost, pakker sekken o.l. Tenker at hun fint kan hvile litt på morran før bhg, for det blir jammen meg nok full fres hele dagen likevel...og så slipper jeg at hun maser og vil ha hjelp til ditt og datt og skal leke med meg mens jeg er morragretten og helst bare vil spise frokost så vi kommer oss ut døra innen kl 08 :p ;)
Ja jeg vet jo at det ikke gjør noe, men her har vi som regel ikke noe behov for tv-en på morgenen når vi skal noe. De blir nok ikke utslitt av å sitte på gulvet og leke litt mens jeg ordner det som skal ordnes :p

Haha ja at man aldri skal lære?:P og jeg er alltid fast bestemt på morgen når jeg våkner, at i kveld så SKAL jeg legge meg tidlig! Men det er fort glemt ja:P;)
Nei, samme bommerten skjer hver kveld. Da jeg var i praksis var jeg flink og la meg kl.22 hver kveld, men da var jeg også utkjørt av hektiske dager.;)

Nei, samme bommerten skjer hver kveld. Da jeg var i praksis var jeg flink og la meg kl.22 hver kveld, men da var jeg også utkjørt av hektiske dager.;)

Jeg å kan være flink når jeg må opp til et viss klokkeslett..og da av samme grunn som deg! At jeg er utslitt.. men ellers så er det lettere sagt enn gjort :P

Det er virkelig ikke lett å legge seg om kvelden nei!
Så mye som ofte skal gjøres og så må man jo rekke litt avslapning på sofaen :p

Krysser fingre for at hun ikke blir syk! Ikke lenge siden hun var forkjøla heller:confused:

Blir sikkert kjempe stas å se besteforeldre igjen:D
Hun har ikke vært forkjøla siden vi var på Kreta, det er jo nesten 2 måneder siden så jeg synes hun har vært frisk lenge nå jeg :P

Ja jeg vet jo at det ikke gjør noe, men her har vi som regel ikke noe behov for tv-en på morgenen når vi skal noe. De blir nok ikke utslitt av å sitte på gulvet og leke litt mens jeg ordner det som skal ordnes :p
...mi frøken sitter sjeldent stille på gulvet og leker fint...iallfall ikke når jeg har behov for å ordne noe :P Så da blir tv løsningen! Fungerer utmerket synes jeg :) ...men ikke alltid hun ser barne-tv lengre på ettermiddagen, da leser vi eller leker sammen heller de få timene vi har mellom middag og kveld ;)

...mi frøken sitter sjeldent stille på gulvet og leker fint...iallfall ikke når jeg har behov for å ordne noe :p Så da blir tv løsningen! Fungerer utmerket synes jeg :) ...men ikke alltid hun ser barne-tv lengre på ettermiddagen, da leser vi eller leker sammen heller de få timene vi har mellom middag og kveld ;)
Nettopp ;)
Poenget mitt er at jeg synes ikke VI har behov for å skru på tv-en på morgenen når vi skal av gårde, fordi vi får gjort det vi trenger uten å ha den på. Og jeg tviler på at ungene våre blir utslitt av å leke på morgenen selvom de ikke sitter helt stille mens de leker :p
På ettermiddagen, derimot, er det ofte vi starter barne-tv-titting tidligere enn den gammeldagse barne-tv-tiden fordi ungene er slitne eller utålmodige før middag ;)

Det er virkelig ikke lett å legge seg om kvelden nei!
Så mye som ofte skal gjøres og så må man jo rekke litt avslapning på sofaen :p

Haha ja sant det der! Nytter ikke å bare legge seg etter man har gjort det man skal:P

Back
Topp