Lille attpåklatten vår...

• Trådstarter Trådstarter Gravid
  • Opprettet Opprettet
Jeg flyttet ut da jeg var 18, så det har jo ikke akkurat blitt noe søskenforhold. Jeg bor i tillegg langt unna dem, så vi treffes ikke så ofte. Det blir mest til at de kommer innom på vei til noe annet.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Var det jeg gikk litt utifra, ser det jo litt hos gubben hvor det er 17år mellom han og eldstemann.
Får håpe de blir litt kjent for om noe skulle skje med oss er det storebror og storesøster som blir verger :-)

Var det jeg gikk litt utifra, ser det jo litt hos gubben hvor det er 17år mellom han og eldstemann.
Får håpe de blir litt kjent for om noe skulle skje med oss er det storebror og storesøster som blir verger :-)
Jeg tror ikke det er til å unngå når de eldste er voksne eller bortimot voksne. Men man kan ha mye glede av en attpåklatt allikevel, selv om det ikke blir som lekekamerat på samme måte.. :)
Jeg hadde med 4 yngre søsken til Tusenfryd i fjor, det var kjempegøy for både meg og dem. :D

Jeg tror ikke det er til å unngå når de eldste er voksne eller bortimot voksne. Men man kan ha mye glede av en attpåklatt allikevel, selv om det ikke blir som lekekamerat på samme måte.. :)
Jeg hadde med 4 yngre søsken til Tusenfryd i fjor, det var kjempegøy for både meg og dem. :D

Ja det blir vel mer ett onkel/tante forhold men får idetminste håpe det blir den kule onkelen/tanten :-D

Gratulerer!! :) Jeg har en lillebror som er 15 år yngre enn meg. ( jeg bodde ikke hjemme da han kom). Jeg er nok like glad i han som mine egne barn. ♡♡

Jeg ble storesøster for siste gang når jeg var 15. Jeg hadde flyttet ut da, til en annen kant av landet. Men han er min hjertestein. Vi har ett forhold som er helt unikt, selv om vi ikke ser hverandre så ofte. Han sover aldri vekke, men er alltid hos oss ei uke om sommeren. Har vært litt utfordringer mellom han (9år) og vår eldste jente (4), fordi han blir litt lei av ho. Hehe, men mitt og hans forhold er like sterkt. Håper det blir slik for dere og! :)

Jeg ble storesøster for siste gang når jeg var 15. Jeg hadde flyttet ut da, til en annen kant av landet. Men han er min hjertestein. Vi har ett forhold som er helt unikt, selv om vi ikke ser hverandre så ofte. Han sover aldri vekke, men er alltid hos oss ei uke om sommeren. Har vært litt utfordringer mellom han (9år) og vår eldste jente (4), fordi han blir litt lei av ho. Hehe, men mitt og hans forhold er like sterkt. Håper det blir slik for dere og! :)

Håper virkelig det :-)
Er litt spess å bli onkel så ung, gubben sier selv han slet med det i sin tid. + at han føler seg olding når han kalles grandonkel :-P

Gratulerer så mye med graviditeten :) Blir sikkert kjekt for søskene selv om aldersforskjellen er stor :)

Tusen takk alle sammen!

Jeg har bare sååååå lyst å rope det ut til folk rundt meg, men skal nok klare å holde meg altså. Jeg har fortalte til min beste venninne. Ho vet jeg at jeg kan stole på når jeg ber henne om å ikke si det til noen. Ho forteller det ikke til mannen sin en gang! ;)

Jeg føler meg helt sikker på at jentene vil synes det er stas. Det er riktignok en stund siden nå, men de har tidligere pratet om at de ønsket seg en lillebror eller lillesøster...spesielt ho eldste.

Formen er fortsatt veldig bra, og det kjennes uvanlig. Jeg har vært veldig kvalm med begge de to jeg har fra før av, så deilig å slippe det nå. Nyter det mens det varer, vet jo aldri om det kan komme etterhvert....selv om muligheten vel er størst for at kvalmen starter ganske tidlig i svangerskapet, og ikke et godt stykke uti.

Tusen takk alle sammen!

De barna vi har fra før er ikke såååå gamle, men jeg føler jo at jeg begynner på nytt. Eldste er 9 og yngste er 6.
Gratulere så masse :)

Her var vi egentlig ferdig- alle viste det. Men da minstemann begynte på skolen i fjor, fikk jeg litt panikk. Var liksom ikke MAMMA lenger, mere pappa og venner og trening.

Såe.. Da kom ønsket om en liten til, og mannen sa oki <3

Her føler jeg også som du sier- har store barn- våre er 12 og snart 8 ( termin samtidig nå dom med 8 åringen)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Gratulerer :-) er 7 år og 14 år mellom meg og mine 2 yngste søstre. Har et godt forhold til begge to, men hun yngste har jeg litt mer morsforhold til :-)

Back
Topp