Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk skal du haLykke til
TuMmY LoVe
Myyyye som må handles inn skjønner jegUtedress, regntøy, gummistøvler, joggesko eller høstsko, innesko, matboks, drikkeflaske, ekstra tøy til skiftekurv (fleesedress, genser, bukse, truser, sokker, ullsokker, gjerne to skift av hvert). Etterhver lue og votter, cherrox, vinterdress og ullklær.
Lykke til![]()
Du trenger navnelapper til å merke alt du sender med, så slipper du at ting forsvinner![]()
Såppass!! Må kanskje hive meg rundt nå da. Synes å huske jeg leste noe om en slags merkelapp stifter, har varmejern på den ene siden. Det skal visst spare mye tid, se om jeg klarer å finne den på nettJeg er SÅ lei av å merke klær...med nestemann skal jeg begynne på sommernBestill dobbelt så mange som du trur du trenger av merkelappene..det går en hel haug. Kjøp deg en merkepenn til tekstiler i tillegg, så kan du skrive navn på sokkene
![]()
Såppass!! Må kanskje hive meg rundt nå da. Synes å huske jeg leste noe om en slags merkelapp stifter, har varmejern på den ene siden. Det skal visst spare mye tid, se om jeg klarer å finne den på nettTakk for råd!!
takk for infoOg så behagelige klær for barnet ditt å sove i når det blir kaldereull!fleecegenseren-heldress feks, og ei lett lue, vanter og ullsokker
mye har du nok sikkert fra før, og mye kan du sikkert kjøpe underveis også
tenker du sikkert får.god info om alt dette fra barnehagen når du kommer
![]()
takk for infoTror du det kan lønne seg å kjøpe en størrelse større? Hun vokser utrolig fort her
![]()