Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
YAY! Hope restored! Trodde du mente du brukte det etter at du ble gravid. Hurra!!! Dette skal funke!!Jeg ble jo gravid når jeg brukte Prednisolon jeg, det er jo en suksess! Prednisolon demper jo immunforsvaret slik at kroppen ikke støter fra seg ett befruktet egg før det får festet seg skikkelig.. Hååååper du lykkes !!!
Jeg begynte før innsett jeg også!! Tvi tvi for degYAY! Hope restored! Trodde du mente du brukte det etter at du ble gravid. Hurra!!! Dette skal funke!!
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Fantastisk! Denne gangen er det vår turJeg bruker begge, håper at det funker denne gangen! 2. Gang vi forsøker dette.. 5mg Prednisolon fra sprøytestart.. Skal også ta Albyl-E fra innsett. Gonal-f har funket bra på meg, nå i sammenheng med Elonva.
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Jeg aner faktisk ikke... Men det høres jo litt sånn ut? Kanskje den bare fungerer på visse deler av immunforsvaret?Jeg skal også bruke Prednisolon denne gangen. Hvis Prednisolon demper immunforsvaret, betyr det at man blir lettere syk?
Hmm, den kan ikke fungere på bare visse deler. Da regner jeg med at vi må være ekstra forsiktig og satse på at alt skal gå bra...Jeg aner faktisk ikke... Men det høres jo litt sånn ut? Kanskje den bare fungerer på visse deler av immunforsvaret?
Jeg har antibac i veska, så jeg får bare kline meg inn med det hele dagen. HahaHmm, den kan ikke fungere på bare visse deler. Da regner jeg med at vi må være ekstra forsiktig og satse på at alt skal gå bra...
Hihiii veldig god ide!Jeg har antibac i veska, så jeg får bare kline meg inn med det hele dagen. Haha
Det kan det ved lang tida bruk, men vi ivfdamer bruker det ikke lenge nok.. Jeg ble hvertfall ikke syk... Men det gjør at kroppen ikke støter fra seg ett befruktet egg som om det var ett fremmmedlegeme, noe som i blandt kan være grunnen til at man ikke blir gravid. Jeg har endometriose, som i seg selv skape en betennelsestilstand i magen, noe som Prednisolon demper.Jeg skal også bruke Prednisolon denne gangen. Hvis Prednisolon demper immunforsvaret, betyr det at man blir lettere syk?
Takk for forklaring!Det kan det ved lang tida bruk, men vi ivfdamer bruker det ikke lenge nok.. Jeg ble hvertfall ikke syk... Men det gjør at kroppen ikke støter fra seg ett befruktet egg som om det var ett fremmmedlegeme, noe som i blandt kan være grunnen til at man ikke blir gravid. Jeg har endometriose, som i seg selv skape en betennelsestilstand i magen, noe som Prednisolon demper.
Yay!! Liker statistikken som er her foreløpigJeg har brukt 5 mg Prednisolon ved de forsøkene jeg har blitt gravid.. Startet ved spraystart. Har også alltid brukt Gonal-F.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Du skal ikke kimse av svak strekJeg går også på 5 mg prednisolon. Startet samtidig med menopur. Har testdag i morgen...
Tok en test i kveld (billig stav) men leste vel resultatet av etter 5 min,var en svak strek da.
Noen som har erfaring med å se svak strek etter 5 min på dag 13?Tviler sterkt på at jeg er gravid siden streken kom så sent:-(