Babygrøt

Kan jeg bruke disse: ImageUploadedByBV Forum1408108515.865847.jpg
Står at det er 99,8% soltørkede aprikoser, konserveringsmiddel (svoveldioksid).

Lillegutt 5/3-14 <3

Kan jeg bruke disse: Vis vedlegget 72814

Lillegutt 5/3-14 <3
Kan du helt sikkert bruke, fungerer med IKKE - økologiske også, da må de trekke lenger i vann for å få ut svoveldioksiden.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Kan jeg bruke disse: Vis vedlegget 72814

Lillegutt 5/3-14 <3

Du kan bruke de, men da bør de ligge i vann over natten også bør du skylle de og ha oppi nytt vann når du skal koke de.. :)

Jeg foretrekker økologiske, da de er fri for svoveldioksid :) Men har måtte ty til de du har kjøpt om de har vært tom på helsekosten :)

Du kan bruke de, men da bør de ligge i vann over natten også bør du skylle de og ha oppi nytt vann når du skal koke de.. :)

Jeg foretrekker økologiske, da de er fri for svoveldioksid :) Men har måtte ty til de du har kjøpt om de har vært tom på helsekosten :)
Aha! Da skal jeg gå på helsekosten neste gang å finne økologiske :) takk for instruksjon på hvordan jeg skal bruke disse!! :)

Lillegutt 5/3-14 <3

Aha! Da skal jeg gå på helsekosten neste gang å finne økologiske :) takk for instruksjon på hvordan jeg skal bruke disse!! :)

Lillegutt 5/3-14 <3

Bare hyggelig :) lykke til!

Sent from my iPhone using BV Forum

Idag fikk hun hirsegrøt med hjemmelaget mango/bananmos. Det var kjempepopulært, hu vifta med armer og bein!

Bare husk at banan kan gi litt treig mage.. :)
Ja, får gi henne svisker eller aprikos imorgen for å "jevne ut":) Var ganske godt modne bananer, har hørt jo grønnere bananer jo tregere mage. Så de overmodne er best for magen og i tillegg søtest:)

• Liker
Reactions: EJ
Ja, får gi henne svisker eller aprikos imorgen for å "jevne ut":) Var ganske godt modne bananer, har hørt jo grønnere bananer jo tregere mage. Så de overmodne er best for magen og i tillegg søtest:)

Jeg har sluttet å gi mini banan da magen hans krangler når han spiser det...
Helt enig at de overmodne er de beste :D

Jeg har sluttet å gi mini banan da magen hans krangler når han spiser det...
Helt enig at de overmodne er de beste :D
Jeg liker de best når de er litt grønne jeg :p

Februar-14 mamma <3

Jeg liker de best når de er litt grønne jeg :p

Februar-14 mamma <3

Godt vi er forskjellig :) Før likte jeg de best grønn/gull men har endret smak med årene :P

Jeg lagde aprikosmos av ferske aprikoser, den måtte bare kastes, var dritsur :p

Februar-14 mamma <3

Hvis du lager pæremos/purré så kan du blande det med aprikosmosen..
Sødmen fra pærene vil nøytralisere syrligheten fra aprikosen ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp