Isterningbrett med lokk får du på europris, billig i tillegg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sikker, men tror det er skall på. Men du koker de bare som de erDet høres jo genialt ut! Er tørkede aprikoser med eller uten skall? Og hvor har du fått tak i isterningbrett med lokk?![]()
Kan du helt sikkert bruke, fungerer med IKKE - økologiske også, da må de trekke lenger i vann for å få ut svoveldioksiden.Kan jeg bruke disse: Vis vedlegget 72814
Står at det er 99,8% soltørkede aprikoser, konserveringsmiddel (svoveldioksid).
Lillegutt 5/3-14 <3
Kan jeg bruke disse: Vis vedlegget 72814
Står at det er 99,8% soltørkede aprikoser, konserveringsmiddel (svoveldioksid).
Lillegutt 5/3-14 <3
Aha! Da skal jeg gå på helsekosten neste gang å finne økologiskeDu kan bruke de, men da bør de ligge i vann over natten også bør du skylle de og ha oppi nytt vann når du skal koke de..![]()
Jeg foretrekker økologiske, da de er fri for svoveldioksidMen har måtte ty til de du har kjøpt om de har vært tom på helsekosten
![]()
Aha! Da skal jeg gå på helsekosten neste gang å finne økologisketakk for instruksjon på hvordan jeg skal bruke disse!!
Lillegutt 5/3-14 <3
Idag fikk hun hirsegrøt med hjemmelaget mango/bananmos. Det var kjempepopulært, hu vifta med armer og bein!
Ja, får gi henne svisker eller aprikos imorgen for å "jevne ut"Bare husk at banan kan gi litt treig mage..![]()
Ja, får gi henne svisker eller aprikos imorgen for å "jevne ut"Var ganske godt modne bananer, har hørt jo grønnere bananer jo tregere mage. Så de overmodne er best for magen og i tillegg søtest
![]()
Jeg liker de best når de er litt grønne jegJeg har sluttet å gi mini banan da magen hans krangler når han spiser det...
Helt enig at de overmodne er de beste![]()
Jeg liker de best når de er litt grønne jeg
Februar-14 mamma <3
Jeg lagde aprikosmos av ferske aprikoser, den måtte bare kastes, var dritsur
Februar-14 mamma <3