Skravletråd

Det har me her og:) så me satt i hammock hos mor mi og åt krone-is med jordbær. Kan tru det falt i smak hos vesla:-D

Der høres kos ut:D Nam nam:)

Vi har badet i basseng og vært på trilletur til ei venninne hvor vi spiste lunsj på terassen:D

Heldig bilde av en klatremus :D

Her er det visst litt lesing på morgenkvisten idag :)
Ikke noe planer for dagen enda her.. hva med dere?

Ops..Glemte bildene :P (gjør seg til for blitsen på nr 2) haha
1407649055624.jpg
1407649064787.jpg

Heldig bilde av en klatremus :D

Her er det visst litt lesing på morgenkvisten idag :)
Ikke noe planer for dagen enda her.. hva med dere?

Hihi ja, alt skal klatres på...Finnes ikke uredd:P

Åh,koselig. Hva blir lest?:)

Nå sover veslegutt en dupp her, så nå er det avslapping:)
Har vært storm her i natt, blåst helt syyykt:eek::p Så det har jeg blitt liggende å høre på i natt, i tillegg til å amme han ca. hver 2 time:confused::p
Så var godt når jeg fikk sove ut litt fra kl. 07.00 og mannen var med han:rolleyes:

Guttaboys skal på tur i bæremeisen i ettermiddag, og jeg skal på jobb:)

Hihi ja, alt skal klatres på...Finnes ikke uredd:P

Åh,koselig. Hva blir lest?:)

Nå sover veslegutt en dupp her, så nå er det avslapping:)
Har vært storm her i natt, blåst helt syyykt:eek::p Så det har jeg blitt liggende å høre på i natt, i tillegg til å amme han ca. hver 2 time:confused::p
Så var godt når jeg fikk sove ut litt fra kl. 07.00 og mannen var med han:rolleyes:

Guttaboys skal på tur i bæremeisen i ettermiddag, og jeg skal på jobb:)
Det er jo ole brumm!!!:D:D Weee...Fin bok;)
Herlig Leoh var på det nederste bilde, smiler og rynker på nesen:D

Hehe ja måtte jo bli en Ole Brumm bok :P men er mest den bamsen som er spennede;) og måtte le av smilet hans..haha skikkelig uekte :P

Uff så slitsomt for deg med både vind og amming! :( men godt du fikk sovet litt ekstra:D var vind her også, og kan tro det var bråkete med denne plasten vi har rundt oss!

Hehe ja måtte jo bli en Ole Brumm bok :p men er mest den bamsen som er spennede;) og måtte le av smilet hans..haha skikkelig uekte :p

Uff så slitsomt for deg med både vind og amming! :( men godt du fikk sovet litt ekstra:D var vind her også, og kan tro det var bråkete med denne plasten vi har rundt oss!

Hvor har du kjøpt boken?:)
Ja,haha...Fake a smile :p

Ja,det kan man si...Men gikk greit siden jeg fikk sovet ut:D
Var stormen "Lena" som herjet her...:confused:

Hvor har du kjøpt boken?:)
Ja,haha...Fake a smile :p

Ja,det kan man si...Men gikk greit siden jeg fikk sovet ut:D
Var stormen "Lena" som herjet her...:confused:

Boken er fra bokklubben "Go' boken" ;) Emira og Liana har vært medlemmer siden dem var små, og får bøker hver mnd :D

Hørte om denne Lena'n ja:confused: verste er jo når sånt holder på om nettene! Som det alltid gjør :P

Boken er fra bokklubben "Go' boken" ;) Emira og Liana har vært medlemmer siden dem var små, og får bøker hver mnd :D

Hørte om denne Lena'n ja:confused: verste er jo når sånt holder på om nettene! Som det alltid gjør :p

Aha. Har vurdert den klubben selv. Er du fornøyd? Noe å ønske til 1årsdagen hans kanskje? Betaler man 1 gang i året eller hver mnd? :)

Ja, fy flate...Trodde jo huset skulle blåse ned:P haha

Aha. Har vurdert den klubben selv. Er du fornøyd? Noe å ønske til 1årsdagen hans kanskje? Betaler man 1 gang i året eller hver mnd? :)

Ja, fy flate...Trodde jo huset skulle blåse ned:P haha

Jeg er veldig fornøyd :) har fått masse bra bøker, og man kan selv velge om man vil utsette pakken eller avbestille den.. og man betaler pr. Bokpakke, ingen fast pris lissom :) ca 200 kr for en bokpakke med oftest 2 bøker i :) (mottar en pakke i måneden) også kan man avslutte hele greia akkurat når man vil;) så jeg har nå avsluttet abonnement på Liana, fordi hun er ikke interessert lenger..også har vi masse etter Emira som hun kan bla i :D

Jeg er veldig fornøyd :) har fått masse bra bøker, og man kan selv velge om man vil utsette pakken eller avbestille den.. og man betaler pr. Bokpakke, ingen fast pris lissom :) ca 200 kr for en bokpakke med oftest 2 bøker i :) (mottar en pakke i måneden) også kan man avslutte hele greia akkurat når man vil;) så jeg har nå avsluttet abonnement på Liana, fordi hun er ikke interessert lenger..også har vi masse etter Emira som hun kan bla i :D

Det høres veldig genialt ut:D Jeg skal tipse mamma om den klubben:P haha

Er det bøker med læring også? Kokebøker for små, tellebøker osv?:)
Eller er det mest bøker med tegneseriefigurer liksom:)?

Er det bøker med læring også? Kokebøker for små, tellebøker osv?:)
Eller er det mest bøker med tegneseriefigurer liksom:)?

Det er alt mulig egentlig.. men mer tilpasset alderen til barnet ;) så har fått alt fra morsomme bøker, til bok om kroppen, telling, alfabet, pekebøker, følebøker (for eks. dyr med forskjellig pels som man kan kjenne på)..og stort sett er det bøker som handler om situasjoner som barnet kjenner igjen :) så veldig lærerikt!

Det er alt mulig egentlig.. men mer tilpasset alderen til barnet ;) så har fått alt fra morsomme bøker, til bok om kroppen, telling, alfabet, pekebøker, følebøker (for eks. dyr med forskjellig pels som man kan kjenne på)..og stort sett er det bøker som handler om situasjoner som barnet kjenner igjen :) så veldig lærerikt!

Det høres veldig bra ut!:) Prisen er ikke så gale heller! Dette må veslegutt meldes inn i;D

Det høres veldig bra ut!:) Prisen er ikke så gale heller! Dette må veslegutt meldes inn i;D

Ja dere burde prøve :D for er bare å stoppe det om dere ikke vil mer.. ingen binding:D det er det jeg liker så godt med det ;)

Back
Topp