Ja men det er godt når det er gjort da hvertfall![]()
Det har du jaggu rett i
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja men det er godt når det er gjort da hvertfall![]()
Det har me her ogHer har vi hatt deilig sol i dag![]()
Det har me her også me satt i hammock hos mor mi og åt krone-is med jordbær. Kan tru det falt i smak hos vesla:-D
Heldig bilde av en klatremus
Her er det visst litt lesing på morgenkvisten idag
Ikke noe planer for dagen enda her.. hva med dere?
Hihi ja, alt skal klatres på...Finnes ikke uredd
Åh,koselig. Hva blir lest?
Nå sover veslegutt en dupp her, så nå er det avslapping![]()
Har vært storm her i natt, blåst helt syyyktSå det har jeg blitt liggende å høre på i natt, i tillegg til å amme han ca. hver 2 time
Så var godt når jeg fikk sove ut litt fra kl. 07.00 og mannen var med han
Guttaboys skal på tur i bæremeisen i ettermiddag, og jeg skal på jobb![]()
Det er jo ole brumm!!!Weee...Fin bok
![]()
Herlig Leoh var på det nederste bilde, smiler og rynker på nesen![]()
Hehe ja måtte jo bli en Ole Brumm bokmen er mest den bamsen som er spennede
og måtte le av smilet hans..haha skikkelig uekte
Uff så slitsomt for deg med både vind og amming!men godt du fikk sovet litt ekstra
var vind her også, og kan tro det var bråkete med denne plasten vi har rundt oss!
Hvor har du kjøpt boken?
Ja,haha...Fake a smile
Ja,det kan man si...Men gikk greit siden jeg fikk sovet ut
Var stormen "Lena" som herjet her...![]()
Boken er fra bokklubben "Go' boken"Emira og Liana har vært medlemmer siden dem var små, og får bøker hver mnd
Hørte om denne Lena'n javerste er jo når sånt holder på om nettene! Som det alltid gjør
![]()
Aha. Har vurdert den klubben selv. Er du fornøyd? Noe å ønske til 1årsdagen hans kanskje? Betaler man 1 gang i året eller hver mnd?
Ja, fy flate...Trodde jo huset skulle blåse nedhaha
Jeg er veldig fornøydhar fått masse bra bøker, og man kan selv velge om man vil utsette pakken eller avbestille den.. og man betaler pr. Bokpakke, ingen fast pris lissom
ca 200 kr for en bokpakke med oftest 2 bøker i
(mottar en pakke i måneden) også kan man avslutte hele greia akkurat når man vil
så jeg har nå avsluttet abonnement på Liana, fordi hun er ikke interessert lenger..også har vi masse etter Emira som hun kan bla i
![]()
Er det bøker med læring også? Kokebøker for små, tellebøker osv?
Eller er det mest bøker med tegneseriefigurer liksom?
Det er alt mulig egentlig.. men mer tilpasset alderen til barnetså har fått alt fra morsomme bøker, til bok om kroppen, telling, alfabet, pekebøker, følebøker (for eks. dyr med forskjellig pels som man kan kjenne på)..og stort sett er det bøker som handler om situasjoner som barnet kjenner igjen
så veldig lærerikt!
Det høres veldig bra ut!Prisen er ikke så gale heller! Dette må veslegutt meldes inn i;D
Ja dere burde prøvefor er bare å stoppe det om dere ikke vil mer.. ingen binding
det er det jeg liker så godt med det
![]()