Hvordan sover deres baby?

Mamma_2013

ØnskerMegEnGullUnge2013<3
Hei alle.

Jeg lurer faktisk på hvordan deres barn sover? På ryggen, magen, eller på siden?

Her sover lille gutt på magen, jeg snur han så å si hele natten, men han snur seg fort tilbake igjen til hvordan han liker å ligge.

Er det greit å ligge på magen når de sover, når de er så små?

Han blir 7 mnd om to uker.

Håper noen kan svare meg. Det er mitt første barn så vet veldig lite sånn sett.

Takk på forhånd.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Her sover han foreløpig på ryggen og siden, men jeg har hørt at når de selv kan snu seg og bestemme hvordan de vil ligge skal de få lov til å ligge som se vil :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, her bytter han side når han vil og ligger i alle retninger i hele senga :-D Våkner ofte til at han har bena mot ansiktet mitt og hodet hos faren sin :p Merker han vil helst ligge på magen.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Han sover på ryggen eller på siden.
Det er helt ok å la han sove på magen når han kan snu seg selv:)
 
Min er en skikkelig turner og ligger i alle mulige stillinger Ligger ofte med rompa i været. Veldig glad for at han ligger på eget rom
 
Ligger på Rygg eller på siden. Bruker bedside crib enno, så såpass trangt at han ikke kommer seg rundt på magen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her ligger han på siden, ryggen og magen :) Men mest på siden :)
Når dei klarer å snu seg selv, så gjør det ikke noe at dei ligger på magen :p :)
 
Her likar han best å ligge på magen. Vi snur han på sida når vi legg oss og evt. om eg voknar av smålyder frå han om natta. Vil ikkje han skal sove på magen, men virkar vertfall som han snur seg/hovudet om han har behov for det.
 
Mi ligger i babydan sovepose som er ferstet i madrassen ellers så finner hun ikkje roen til å sovne. Ligger hun uten så blir hun ikkje like uthvilt. Den er såpass løs at hun kan ligge på siden men ikkje snu seg på magen så hun sover mye på siden :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Mi ligger i babydan sovepose som er ferstet i madrassen ellers så finner hun ikkje roen til å sovne. Ligger hun uten så blir hun ikkje like uthvilt. Den er såpass løs at hun kan ligge på siden men ikkje snu seg på magen så hun sover mye på siden :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Tror vi må vurdere det der vi også!
 
Tror vi må vurdere det der vi også!

Vi er veldig fornøyd med den og den er str. 6mndr til 2år så kan brukes en god stund :) koster en del men vi syns det er verdt det med en skikkelig uthvilt baby som nå faktisk er litt våken(6-7timer om dagen) enn en baby som sover urolig 20 timer av døgnet.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi er veldig fornøyd med den og den er str. 6mndr til 2år så kan brukes en god stund :) koster en del men vi syns det er verdt det med en skikkelig uthvilt baby som nå faktisk er litt våken(6-7timer om dagen) enn en baby som sover urolig 20 timer av døgnet.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hvor har dere kjøpt den da?
Skal se det ann litt. Frøkna her har lagt seg uten problemer og sovet bra hele tiden.; Men nå har hun begynt å rote veldig fordi hun havner på magen hele tiden. Det er lekestilling for henne, og ikke kan hun snu seg på rygg heller. :) Men skal gi det litt tid, har bare gått noen dager. Kanskje hun finner roen igjen!
 
Hvor har dere kjøpt den da?
Skal se det ann litt. Frøkna her har lagt seg uten problemer og sovet bra hele tiden.; Men nå har hun begynt å rote veldig fordi hun havner på magen hele tiden. Det er lekestilling for henne, og ikke kan hun snu seg på rygg heller. :) Men skal gi det litt tid, har bare gått noen dager. Kanskje hun finner roen igjen!

Kjøpt på babyshop :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Min sover hovedsakelig på siden el rygg:) men har de 2 siste dagene snudd seg så han har da sovet på magen. Har tenkt at det må vel være greit siden han selv snur seg?!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp