ny her inne!!

Tutta_86

Glad i forumet
Hei alle sammen. Ny her inne på forumet og har nettopp bestemt oss for å sette i gang. Tar siste p-pille i morgen.

Tar i mot råd med åpne armer siden alt er nytt og litt skremmende.

Trenger også litt forklarering på forkortelser her inne :)

Takk for hjelp!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei hei :-) velkommen skal du være!
Husker ikke alle forkortelsene selv, men tror det ligger en link under våre viktigste tråder som er låst på toppen her :-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Hei og velkommen! :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk for svar :)

Da skal jeg gå å sjekke der for skjønner ikke stort her enda :p

Også hvis det er noen tråder dere syns jeg burde følge så si ifra :)

Velkommen!

*fra mobil*

Takk takk :) dette blir den første. Så alt blir nytt. Må si det er veldig positivt å være medlem her i hvertfall :)

Velkommen :)

Dette er et kjempekoselig og fint forum, så her vil du trives:) Spennende at dere skal prøve på første! Vi har ei jente fra før på fem, og har prøvd på nr 2 siden i desember.

Velkommen:) håper du stikker herifra snart daa!:D (over på termin forum ihvertfall) :):)

Sent from my XT1032 using BV Forum mobile app

Velkommen. Har ei jente på 1 år og endelig fått mens etter pilleslutt. Kanskje vi ender på samme terminforum:p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Dette er et kjempekoselig og fint forum, så her vil du trives:) Spennende at dere skal prøve på første! Vi har ei jente fra før på fem, og har prøvd på nr 2 siden i desember.

Ja, syns det er veldig fint hittil :) ja, har litt nerver nå for å si det sånn når det plutselig ble bestemt :) håper dere får det til snart også da :)

Velkommen. Har ei jente på 1 år og endelig fått mens etter pilleslutt. Kanskje vi ender på samme terminforum:p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hei, tar siste pille i dag så får nok mens til uka. Ja, kanskje vi gjør det :) vi får holde hverandre oppdatert :)

Ja, syns det er veldig fint hittil :) ja, har litt nerver nå for å si det sånn når det plutselig ble bestemt :) håper dere får det til snart også da :)

Skjønner det, har det selv, selv om vi har bestemt oss for lenge siden, og prøvd en stund. Alt er jo ganske ute av vår kontroll. Takk, håper du slipper en lang prøvetid:)

Skjønner det, har det selv, selv om vi har bestemt oss for lenge siden, og prøvd en stund. Alt er jo ganske ute av vår kontroll. Takk, håper du slipper en lang prøvetid:)

Ja, håper jeg også men går på blodtrykksmedisiner så håper ikke det spiller noen rolle. Det var så høyt for 1 1/2 år siden at hadde jeg blitt gravid da så hadde jeg mistet det. Pga tablettene er blodtrykket normalt nå.

Back
Topp