Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at alle føder i natt, bortsett fra de som skal føde i Haugesund, det må jo vær plass til meg. De andre kan føde i morgenI natt skal det være fullmåne, da er det vist flere som går inn i fødsel! Så håper på dette for alle utålmodige her inne !må det bli en smertefull natt !
Jepp ! Samme på ahus, med mindre dem skal hjem med engang da ! Da er de velkomne ! Vil ha familierom på barselhotellet !Krysser fingrene for at alle føder i natt, bortsett fra de som skal føde i Haugesund, det må jo vær plass til meg. De andre kan føde i morgen
Sent from my iPad using BV Forum
Da krysser vi fingrene for deg !haha her er jeg 4 dager på overtid.. får håpe dwt skjer noe!
Haha det er visst veldig stor pågang når det er fullmåne !Denne tråden fikk meg til å tenke på den flotte fødselstavla på fødeavdelingen, der var det markert når det var fullmåne![]()
Vi håper på det ja ! Her har ryggsmertene kommet så vi får håpe! Når er/var din termin?Å gurimalla som vesletrulta presser på nå! Ses på ahus?![]()
Ahhh da håper vi på fødsel for deg også ! Enda 9 dager til termin her !Hadde vært kjekt! 6 dager over termin i dag..
Vi håper på det ja ! Her har ryggsmertene kommet så vi får håpe! Når er/var din termin?
Ahhh da håper vi på fødsel for deg også ! Enda 9 dager til termin her !![]()
Hadde vært kjekt! 6 dager over termin i dag..
Haha, her venter min mor på melding hele tiden. Hun blir nesten irritert når det kommer meldinger fra andre ^^20. Er termin....svigermor er her og biter negler
Din termin da?
Høres ut som en grei deal ja !Hadde vært greit med noen timer søvn først da, sånn kl 7 i morgen hadde vært en fin tid å våkne opp med rier![]()
Skal ikke se bortifra detHaha, her venter min mor på melding hele tiden. Hun blir nesten irritert når det kommer meldinger fra andre ^^
18. Har jeg ! Så da kanskje vi sees uansett ^^
Jepp!Skal ikke se bortifra detfår håpe ahus har plass til et par til da !