3D-ultralyd.... dere som har vært

rampen

Betatt av forumet
Novemberskattene 2014 <3
Lurer virkelig på om det er verd det?
Hva er det egentilg man "får" om man drar på det? Hva får man se, og hvilken garanti har man for at det blir bra om dere forstår?

Jeg fikk ikke så brae bilder men var ABSOLUTT verdt pengene :) fikk tilbud om å komme tilbake 4 dager etterpå for en gratistime men det passet ikke for meg siden jeg skulle reise hjem til bodø samme dag (var i kristiansand på ferie). Jordmor tok seg GOD tid å man får masse informasjon og de sjekker om alt er som det skal være :) fikk se prinsen min i litt over en time <3

Jeg gleder meg sånn! Er ikke lenge til jeg skal :D

Hadde tidlig ul i uke 11+3 og halve ul ble da gjort i 3D :) selv så tidlig det var ble det gode bilder og vi kunne se allerede da hvem den lille lignet mest på :D
Men jeg har sett mange som har vært senere som får dårlige bilder så jeg tror det er litt tilfeldig. Har nok mye med kvalitet på både utstyr og hvor teknisk god den som utfører er. :)

Jeg og samboer har bestemt oss for å ikke ta 3D ul. Mest på grunn av at økonomien ikke helt strekker til, men også for å ha litt spenning igjen til fødsel. Vi vet det er ei jente, men aner jo ikke hvordan hun ser ut

Var på 3D ultralyd litt for tidlig i forhold til det å få bilder som ligner på ungen som kommer ut :-( Ca i uke 22 eller noe sånt. Klarte visstnok å prestere å si æsj.... Følte meg ikke særlig moderlig anlagt i det jeg fornærmet mannen som utførte ultralyden. Men i ettertid var jeg fornøyd med bildene. Fikk en hel minnepenn med masse bilder og videoer+ er par utskrevne bilder. Og min flaks så klarte jeg å ha vannlekkasje i veska etter oul, så de bildene ble ødelagte. Da kom 3D bildene godt med :)

Sent from my iPhone

får litt tre d i oppfølgings ul vær måned men betaler ingen ting er helt fantastisk og se på

Jeg hadde i uke 25. Var kjempegøy og absolutt verd pengene!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Var på dagen 26+0 og det var så absolutt verdt det! Fikk mange fine bilder og filmsnutter med oss på minnepenn.
Det er vel ingen som helst garanti for at det blir bra, for det kommer jo helt an på hvordan babyen ligger. Men jordmor som tok ul'en gjorde jo det hun kunne for at lille skulle snu på seg. Var der en time, så det var god tid å få lille til å skifte stilling inni magehuset.
Vi var i Trondheim på ultraportalen. Betalte 1400 for timen.

Hvor mye ca koster 3D?
Jeg og lurer jo seff på om det er verd pengene, og aner ikke hva det koster. Men kunne gjerne tenkt meg en runde ja :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

sniker litt fra oktober.. jeg har akkurat lagt ut 3D ul bilder fra uke 30, for de av dere som ønsker å se..
Jeg betalte 1600 i Jessheim, kan virkelig anbefale alle som bor i nærheten av Oslo og ta turen dit!:)

sniker fra august. vil absolutt anbefale 3d ultralyd!! jeg syns det var e nfantastisk opplevesle, og er veldig spent på om jeg kan se at det er henne når hun kommer ut... :D

Anbefaler det! Og anbefaler å ta det mellom uke 25 og 28 :) selv har jeg Vært i uke 27 og Vært kjempe fornøyd begge gangene. SkaSkal helt klart denne gangen og :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Koster 1200 i bergen. med første mann fekk vi virkelig gode bilder, denne gangen vart det litt so som sp pga har morkaka på framveggen. Men kjekt å ha likevel :-)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg har også morkake på fremveggen, derfor bestilte jeg time rundt uke 26 slik at det ikke skulle bli for trangt der inne for gode bilder. Har sett bilder fra 3d i uke 36 og de var ikke bra pga lite fostervæske og stor baby.

Var på 3D og 4D uke 24, absolutt verdt det :) skal tilbake i uke 32, gleder meg <3

Jente i november☆

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Skal i veke 30 og har morkaka på fremveggen - håper ikkje det gjer til at vi ikkje ser noke :(

Førstegangs - Desemberbaby <3

Back
Topp