Klagetråd

Igår fortalte vi om graviditeten til min familie. Alle ble kjempe glade, begynte å grine, o.l. Men til poenget.. Nå har det kommer ut på Facebook og familien til sambo vet ingenting enda!! Vi hadde planer om å si det når de kom nedover neste helg, men det ser litt dårlig ut :O Dette tenkte jeg ikke noe på at jeg måtte si ifra om, da de vet at familien hans ikke vet noe enda .

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆
Så kjedelig

Venter på årets Julegave<3

Samboeren som alltid skal bruke flere timer på badet!! Jeg kødder ikke, han bruker 2 jævla timer på å dusje og drite! Nytter ikke banke på døra å si at jeg holder på å tisse meg ut heller. Like før jeg går ut i hagen å tisser!
Skjønner ikke hva han driver med der inne, det er så utrolig irriterende. Er jeg på badet å dusjer og ordner meg kommer han å banker på døra, og jeg må ta all sminken i stua å gjøre meg klar der. Blir gaal!!

28.12.14 <3
Hæ? Wtf liksom?

Samboeren som alltid skal bruke flere timer på badet!! Jeg kødder ikke, han bruker 2 jævla timer på å dusje og drite! Nytter ikke banke på døra å si at jeg holder på å tisse meg ut heller. Like før jeg går ut i hagen å tisser!
Skjønner ikke hva han driver med der inne, det er så utrolig irriterende. Er jeg på badet å dusjer og ordner meg kommer han å banker på døra, og jeg må ta all sminken i stua å gjøre meg klar der. Blir gaal!!

28.12.14 <3

Akkurat som å høre sambo.. Det går ikke noe fortere selv om vi har dårlig tid heller..

Ja.. Og sambo blir sur på meg for at familien har skrevet ting på Facebook.. Uff :(

Skjønner ham godt. Men du kan jo ikke no for at folk er "teite". Er jo ikke din feil. Hadde ikke du syntes det var teit og leit hadde du neppe skrevet det her. Da hadde jo ikke du brydd deg.

Men hvis dem ikke har sagt noe eller kommentert noe. Ville jeg ha sjult dem innlegga og blokert siden for at andre skal skrive på den.

Ja.. Og sambo blir sur på meg for at familien har skrevet ting på Facebook.. Uff :(

Ble ikke ferdig xD

Fjærne tagging også. Sånn at du må godkjenne først.

Jeg har alt gjort det for at ingen skal være dumme nok til fødselen. Min baby. Min nyhet å dele.

Vi var klare på det å fortelle det til dem vi ville først. Før noe som helst facebook.

Akkurat som å høre sambo.. Det går ikke noe fortere selv om vi har dårlig tid heller..

Men han må jo skjønne at du er gravid og må få brukt tid du ogå.

Send han til legen. Har han ondt i magen får han dra å finne ut av det. Gjør han personlig kos får han ta med seg papir å gjøre det en annen plass. Leser han bøker eller surfer på nett evt. Spiller på mobben. Gjøre det på et annet rom. Badt er for å drit, tisse og stelle seg.

Hva gjør du hvis du holder på å drit på deg? Må du da innvistere i hundeposer liksom?

Har ikke skrevet i denne tråden før men nå må jeg få klage litt!

Våknet igår morgest i 8 tiden. Mannen sto opp med guttene og jeg skulle komme jeg og. Satt meg opp i senga og følte meg skikkelig kvalm. Ble liggende til i 9 tiden og prøvde stå opp men havnet rett i liggende stilling på sofaen. Lå slik en times tid men måtte bare legge meg igjen.
Kvalm og en halsbrann jeg aldri har kjent maken til (og jeg var myyye plaget med halsbrann med alle 3 guttene)
Kjente etterhvert at jeg hadde vondt i halsen og. Type halsbetennelse smerter. Vondt og svelge.
Lå i sengen til kl19 men fikk ikke sove pga halsbrann/halsvondt.
Sto opp kl 19 men la meg igjen kl21. Og da kasta jeg skikkelig opp.
Halsbrann ble borte etter jeg kasta opp da og fikk sove. Våknet i dag helt tett i halsen og vondt i hodet, kramper i magen og slapp.

Så hva som feiler meg er ikke godt og si. Omgangsyke? Halsbetennelse? Svangerskapskvalme? Halsbrann pga svangerskapet? Forstoppet?
Skulle nok klart og spist litt for har ikke rørt mat siden lørdag og det kom jo opp igår. Men klarer ikke tanken engang. Har drukket 200ml vann eneste.
Svangerskapskontroll i morgen. Skal spørre om de kan ta en crp når de likevel tar blodprøve.

Blæææh godt og få klaget litt av og til :)

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Når jeg endelig har kosa med mannen for første gang siden jeg var ny gravid, så måtte jeg jo begynne å blø :( vet det bare er en rift, kan kjenne det svir litt der blodet kom fra. Men liker det ikke uansett! Kunne det ikke bare gått fint, så vi kunne kosa oss mer fremover. Nå får jeg ikke lyst til å prøve det igjen :(

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Bør ikke klage på 16 grader. Men sliter så med pusten i ettermiddag :(

he kjøpt mej sann klype so ska hjelpe mej å plukke opp ting frå gulve so ej ska sleppe å få so gale bekkenløysing.. mor mi kom på besøk å såg klypa, og sa: lenge leve latskapen.. sko tru d va betre at ej slapp smerte å ej klarte å holde huse ryddig men d e vist ikkje d..

Klager over at det er kjedelig å sitte i ei helt tom leilighet å vente på at ikea folkene skal komme med møblene. Har ingen sitte plasser så må sitte på gulvet og det er så tungt å reise seg opp. Møblene skulle komme mellom kl 4 og 10. Typisk om jeg blir sittende her noen timer nå :p

28.12.14 <3

Halsbrann :( ! 2 dag nå!! Buhuu :(

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Jeg føler at gubben har blitt satt litt utenfor dette svangerskapet! Jeg har vært på tre ul, ingen av de har han kunnet være med på! Vi spiser middag sammen, men da går det mest i dagen til guttungen, så drar han ut igjen. Han kommer hjem igjen etter at jeg har sovna, så vi har knapt fått pratet om det som skjer i magen min, ikke har han kjent noe eller noe!
Guttungen var med på siste ul, for jeg hadde ikke barnevakt, og han sitter og kjenner spark nesten hver kveld.
Men er jo ikke HAN som skal oppleve dette, selv km han syns det er stas!
Men tre uker til nå, så er han mer tilgjengelig igjen!

Klager over at jeg har en dårlig dag. Små deppa, ensom og alt føles håpløst. Gleder meg til å legge meg og håper på en bedre dag i morgen.

28.12.14 <3

Back
Topp