Penger å spare!

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Jeg har plutselig blitt så økonomisk bevisst... ;) Og nå er det 30% på massevis av barneprodukter på Apotek 1 (bl.a. vaskeklutene vi har smakket om). Og Rema 1000 har også nedsatt pris på masse barneprodukter, alt fra pampers til smokker og grøt. :) Blir storhandel her nå!

Er 40% på krinkelull fra Janus på Coop obs også:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Så nå at Bunnpris også har kampanje på barneartikler! :) Man regner vel med at barnefamiliene er blakke etter ferien... ;)

Er 40% på krinkelull fra Janus på Coop obs også:)

Søren, det skulle jeg visst da jeg var innom obs tidligere i dag! :p

Hvis noen vet av andre tilbud på ullklær så si ifra, her bruker vi mye ull og jeg trenger påfyll i str 74 og oppover ;)

Februar-14 mamma <3

Hvis noen vet av andre tilbud på ullklær så si ifra, her bruker vi mye ull og jeg trenger påfyll i str 74 og oppover ;)

Februar-14 mamma <3
http://www.petterpia.com/butikk/ullklar

Hvis du blar gjennom her, kan du være heldig å finne ullklær du liker til 50 %.. De legger stadig ut noe, jeg har kjøpt en del herfra..

• Liker
Reactions: BMC
Håper de har litt ull igjen på obsen i morgen :D

• Liker
Reactions: BMC

Februar-14 mamma <3
Det er noe på 50% på nettbutikken til lillelam også. Vet ikke hvordan det er med størrelser da.

Det er noe på 50% på nettbutikken til lillelam også. Vet ikke hvordan det er med størrelser da.

De har jeg allerede bestilt :D

Februar-14 mamma <3

ååå Det var fint:) Det måtte jeg bestille et sett av:) jeg elsker ull

Ble litt ull fra petter og pia også gitt :D her brukes omtrent kun ull når vi er hjemme (ikke på knallvarme sommerdager, men ellers..), så er kjekt å ha litt :)

Februar-14 mamma <3

Februar-14 mamma <3

No har eg ammetåke om kor folk bør her i landet, men for de som bor i Bergen så har ofte Janus fabrikken på Espeland sin kafé knalltilbud på alt mulig ull og bomull fra fabrikken :)

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

No har eg ammetåke om kor folk bør her i landet, men for de som bor i Bergen så har ofte Janus fabrikken på Espeland sin kafé knalltilbud på alt mulig ull og bomull fra fabrikken :)

Bor i Harstad, så det blir litt for langt unna ;)

Februar-14 mamma <3

Bor i Harstad, så det blir litt for langt unna ;)

Februar-14 mamma <3

Haha, ja blir litt langt.. har vært på shopping i Sandefjord no og innså at alt eg har kjøpt må bli værende og eg ringte foreldrene mine og sa de må besøke søsteren min veldig snart og hente tingene mine.. Så de flyr bort og så ordner sjefen min leiebil hjem igjen, eg får de ikkje med i baggasjen på flyet!

Er det nå de har knall tilbud? Tidligere når jeg har vært der har det kun vært et par kr rimligere enn vanlig butikk..

Er det nå de har knall tilbud? Tidligere når jeg har vært der har det kun vært et par kr rimligere enn vanlig butikk..

Har ikkje vært forbi siste uken siden eg er vekkreist, men vet de har hatt det på tilbud tidligere i sommer... Bor rett bortenfor så ser ofte skiltet om tilbud der men legger på en måte ikkje merke til det :P

Har ikkje vært forbi siste uken siden eg er vekkreist, men vet de har hatt det på tilbud tidligere i sommer... Bor rett bortenfor så ser ofte skiltet om tilbud der men legger på en måte ikkje merke til det :p

hmmm.. Får se om vi tar turen i morgen... Bor litt i feil ende :P Du får gi en lyd neste gang du ser skiltet :D

Back
Topp