vibrering rett over ankel.

Lenva

Betatt av forumet
Hei, i går fikk jeg plutselig vibrering rett over ankelen, det varer noen få sekunder om gangen og det har ikke gidd seg ennå, jeg var sikker på at det var en veps eller noe inni buksa mi i går da jeg kjente det første gangen helt til jeg fant ut at det var i foten, hva er det som gjør dette? Det er skikkelig ekkelt for jeg får følelsen av at det er et insekt vær gang. Men varierer hvor godt jeg kjenner det også, syns det er ganske ekkelt, men gjør ikke vondt eller er ubehagelig.
 
Hei, i går fikk jeg plutselig vibrering rett over ankelen, det varer noen få sekunder om gangen og det har ikke gidd seg ennå, jeg var sikker på at det var en veps eller noe inni buksa mi i går da jeg kjente det første gangen helt til jeg fant ut at det var i foten, hva er det som gjør dette? Det er skikkelig ekkelt for jeg får følelsen av at det er et insekt vær gang. Men varierer hvor godt jeg kjenner det også, syns det er ganske ekkelt, men gjør ikke vondt eller er ubehagelig.

Hei:)

Dette synes jeg du skal nevne for legen neste gang du er der dersom det vedvarer, begynner å gjøre vondt/blir ubehagelig, kommer mye oftere eller blir verre. Hvis det blir verre og gjør vondt synes jeg du skal få en lege til å se på det.
Det kan høres ut som fasikkulasjon (leamus), at muskler "rykker" helt ufrivillig. Leamus er jo vanligst på øyet, og jeg er usikker på om det kan forekomme rundt ankelen, men det kan jo være det. Men jeg er ikke sikker på hva dette er for noe, så synes det er tryggest å anbefale deg å kontakte en lege:)

Hilsen
Åse
 
Back
Topp