Vecca's dagbok

Akutt lyst på noe søtt, ingenting av snop eller godt i huset så da laget jeg liksågodt en liten blanding med fløtekarameller! Nommenommenomme

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp5 - krysser fingrene for at det klaffer nå <3

Spent på om du får positiv test i morgen:). Håpe tr holder seg borte..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Vedlegg

• 1406900355346.jpg
    1406900355346.jpg
    34,1 KB · Visninger: 71
Fortsatt ingen tegn til tr.. el var den 20 juli, og jeg har lutealfase på 10 - 12 dager :)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA

Inatt trodde jeg venstre eggstokk var på tur ut igjennom magen.. Å var ganske sikker på at NÅ dør jeg :P Skulle legge foten over dyna, men endte med ett kjempe spark og fosterstilling mens jeg ropte så høyt at jeg vekte hele huset selvfølgelig.... Taket varte vell kanskje i 30 sekund men det føltes ut som en evighet!! Jeg har hatt kramper i underlivet de siste dagene, men ingenting kan sammenlignes det i natt..

pp2 - kjemisk
pp3 - SA

Uff da:(. Hørtes ikke godt ut.. Hvordan er det med deg nå?:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Uff da:(. Hørtes ikke godt ut.. Hvordan er det med deg nå?:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Akkuart nå er det korsryggen som gjør vondt, og kjennes ut som tr er her hvert øyeblikk! Men heldigvis ikke i nærheten av hvordan det var inatt :P

pp2 - kjemisk
pp3 - SA

* sutre innlegg*
Denne dagen ble langt fra slik jeg hadde planlagt, tr har meldt sin ankomst.. Atter en gang, så pp 6 her kommer jeg.
Potetene jeg kjøpte igår, var alle ødelagte så ble ingen middag.
Snopet jeg hadde gjemt vekk til tr kom (trøstespising) serverte sambo til seg selv og en kompis mens jeg slappet av. Så no shit, ikke en dritt igjen. Bare ett stort kaos på stuen jeg ryddet og vasket igår, tusen takk for det liksom! Aaaaaah! :(
Og jeg? Jeg går og legger meg igjen, for magen og ryggen verker som f***! :(

Dagens lille utblåsning..

pp2 - kjemisk
pp3 - SA

DA har du jammen lov å sutre.
jeg hadde vell forlang at mannen skulle gått å kjøpt nytt :mad: mitt snop rører ingen :oops:
masse masse lykke til neste PP! :Heartpink

Uff så forferdelig trist:(. Hadde også lagt meg ellers hadde det klikka for meg.. He he.. Sender deg en stor klem og neste pp må være deres❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

DA har du jammen lov å sutre.
jeg hadde vell forlang at mannen skulle gått å kjøpt nytt :mad: mitt snop rører ingen :oops:
masse masse lykke til neste PP! :Heartpink
Uff så forferdelig trist:(. Hadde også lagt meg ellers hadde det klikka for meg.. He he.. Sender deg en stor klem og neste pp må være deres❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Takk :) Det er så godt og kunne dele slik frustrasjon her med dere! For her i huset var det lite med trøst og forståelse å få til og begynne med.. Men etter at jeg hadde blåst ut her, og vært passiv i mot sambo en liten stund også bare lagt meg igjen, så tror jeg det ringte noen bjeller :P for når jeg sto opp 2 t. Senere var det ryddet opp og han hadde vært å kjøpt popcorn og brus <3 Å det syns jeg var ett godt "plaster på såret" .

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

Huff, høres ikke godt ut med de smertene, og når samboeren din i tillegg har spist opp "trøsten" din... Godt han gjorde det godt igjen!
Håper smertene har gitt seg og at tr snart pakker sammen og reiser sin vei!
Gleder meg til at vi skal samles på mai-termonforumet :) *krysser fingre for oss*

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ja, jeg skal krysse alt som kan krysses denne pp'n (uten om bena, hahah.. :P ) Så håper jeg vi kan skravle på mai forumet! :) syns det er ergelig og gå inn i pp 6.. Har prøvd siden januar nå med en kjemisk graviditet og en tidlig SA, Så nå syns jeg den etterlengtede spiren kan sitte!

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

Tanta har dratt, så nå er vi klar for ny pp.
Har gått igjennom 6 pp, men startet i januar! Er så inderlig klar for en spire, så nå SKAL den sitte! Skal være med en venninne på ul i morgen.. Håper det drysses litt babystøv på meg da. Hun vet ikke at vi prøver så er litt tungt, men gleder meg fryktelig mye på hennes vegne! <3 Var med på ALT når hun gikk igjennom graviditeten med sitt første barn, og fortsatt er det like spennende nå :)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

Så kost at du skal bli med på ul:). Håper virkelig dette er deres pp:). Hva har du tenkt til å gjøre denne pp? Noe nytt?:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Back
Topp