Sendt og mottat pakke fra hemmeligvenn

Fikk hentet ut pakken idag :) M ble STOOOR fornøyd med boken, babla, ropte å kosa med pus i boka :p :) vi er begge stor fornøyd med innholdet i pakken :) og jeg tror jeg vet hvem det er :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

fikk en herlig pakke i posten idag. :) flott t-skjorte til joakim og en ring med klokke på til meg. Tror jeg vet hvem det er fra :)

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Jeg reiser på hytten idag, så hvis jeg mottar pakke mens jeg er vekke så får jeg ikke gitt veskjed her. Sier ifra så ikke den som sender lurer på om jeg har fått eller ikke :)

Jeg er også på ferie, men har noen som tar inn posten og åpner ebaypakker for meg, kan hende hun åpner denne også når den en gang kommer :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg vet det er noen som ikke har fått sendt ennå, men håper på at alle får sendt så fort som mulig, enten i morgen eller så fort som mulig til uka :)

Å helvetet! Beklager så mye dere! Jeg skal sende på mandag! Har gått meg hus forbi i kaoset. Gaaad. *skjemmes*

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Å helvetet! Beklager så mye dere! Jeg skal sende på mandag! Har gått meg hus forbi i kaoset. Gaaad. *skjemmes*

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hehe, kjipt når du sier det da.. ;) nå vet jo de som har mottat at ikke det er fra deg. ;) bortsett fra det er du tilgitt. ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Hehe, kjipt når du sier det da.. ;) nå vet jo de som har mottat at ikke det er fra deg. ;) bortsett fra det er du tilgitt. ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Hvordan kan dem vite det, når det er flere som ikke har sendt/mottat? :)

Takk til hemmeligvennen min! Veit hvem du er :D

Vedlegg

• 1406561010753.jpg
    1406561010753.jpg
    58,1 KB · Visninger: 26
Skulle tro at min hemmelige venn kjente meg personlig!! Er akkurat slike ting jeg liker! TUUUUUSEN TAKK!!:D Tror nok at jeg vet hvem du er;)

♡Malin♡14.06.2013♡

Vedlegg

• 1406718522738.jpg
    1406718522738.jpg
    75 KB · Visninger: 23
Flere enn meg som ikke har mottat?

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Back
Topp