Skravletråd

Woho. Åling er moro. Jenta mi krabber, men skal helst opp å stå hele tiden. Må konstant passe på. Plutselig står a oppå støvsugeren. Lol. Her har tannvoksinga stoppa. Kom to for tre mnd siden så sa det stopp :P

Hehe åling er gøy for både oss og han:) mener mellomste her skulle også stå etter ting når hun nærmet seg 10 mnd.. og er litt glad for at Leoh ikke er like frampå med sånt:P er mye å passe på når dem begynner med sånt.. hehe..

Ja dette med tenner kjenner jeg til.. eldste hadde én tann i flere mnd.. nr 2 hadde 2 tenner i flere mnd før det kom fler:)

Ja her har vi stått i to mnd alt. Begynt å sleppe seg nå. Tøff liten rakker. Hvor lenge har du permisjon? Pappan som har her nå så er han som er sliten hehe

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Ja her har vi stått i to mnd alt. Begynt å sleppe seg nå. Tøff liten rakker. Hvor lenge har du permisjon? Pappan som har her nå så er han som er sliten hehe

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Tøffing ja :D

Jeg er ferdig med perm.. men har ingen jobb lenger;) pappan er ferdig 1 sept..så da skal Leoh i barnehagen:eek::)

Husmor eller søker du? Fikk han plass i samme barnehage som søstrene?

Jeg prøver å finne jobb :) eller, skal snart prøve:P jepp han fikk plass i samme barnehage:D så da kommer han på samme avdeling som Liana;) og Emira er i rommet ved siden av.. hehe

Jeg prøver å finne jobb :) eller, skal snart prøve:p jepp han fikk plass i samme barnehage:D så da kommer han på samme avdeling som Liana;) og Emira er i rommet ved siden av.. hehe
hehe, er visst skithardt å få jobb om dagen og, hva tenker du å jobbe med?
Så deilig å ha fått alle i samme barnehage da. Litt enklere med levering, men det er vel prioriteringer når det er søsken. :)

hehe, er visst skithardt å få jobb om dagen og, hva tenker du å jobbe med?
Så deilig å ha fått alle i samme barnehage da. Litt enklere med levering, men det er vel prioriteringer når det er søsken. :)

Jeg jobbet i en café/kaffebar og trivdes veldig godt med det.. og vil egentlig gjøre noe av det samme :) meeen bor i en liiiten by, så er enda vanskeligere å få jobb her enn større steder :( så får bare se.. prøver å få dagpenger, men nav er ikke så enkle:P

Ja er glad han fikk plass.. jeg søkte bare der jeg da :P men det er fordi jeg vet at dem setter barn med søsken i barnehagen på liste først:) så sjefen kunne garantere meg plass fra bytt barnehageår før jeg hadde søkt:D hehe..

Skal snuppa di begynne etterhvert eller? Var det Leah hun het? (Sorry hvis jeg tar feil) :)

Jeg jobbet i en café/kaffebar og trivdes veldig godt med det.. og vil egentlig gjøre noe av det samme :) meeen bor i en liiiten by, så er enda vanskeligere å få jobb her enn større steder :( så får bare se.. prøver å få dagpenger, men nav er ikke så enkle:p

Ja er glad han fikk plass.. jeg søkte bare der jeg da :p men det er fordi jeg vet at dem setter barn med søsken i barnehagen på liste først:) så sjefen kunne garantere meg plass fra bytt barnehageår før jeg hadde søkt:D hehe..

Skal snuppa di begynne etterhvert eller? Var det Leah hun het? (Sorry hvis jeg tar feil) :)
Aha. Lykke til med søking da, nav suger høgg. De tar jo evigheter med alt!

Er"garantert" plass jeg også til Leah ja. :) Jobber i bhg så er prioritert i den :) Men venter til januar da, for jeg tar litt ferie + ulønnet permisjon når pappaen er ferdig med sin. så i slutten av oktober er det min tid igjen. Gleder meg!! savner dagtiden med henne!

Aha. Lykke til med søking da, nav suger høgg. De tar jo evigheter med alt!

Er"garantert" plass jeg også til Leah ja. :) Jobber i bhg så er prioritert i den :) Men venter til januar da, for jeg tar litt ferie + ulønnet permisjon når pappaen er ferdig med sin. så i slutten av oktober er det min tid igjen. Gleder meg!! savner dagtiden med henne!

Takk :) tar evigheter ja, også blir det såå mye fram og tilbake med nav:( så håper ting går i orden snart, for vi har ikke råd til å leve på én lønn!

Deilig å ha en garanti for barnehageplass :) var sånn jeg fikk til min første å..de fikk presset hun inn 3 dager i uka fordi jeg hadde jobbet der tidligere:D;)

Blir nok koselig med dagtid ja:) men merker når dem er over 1 år at dem krever mye! Haha..

Takk :) tar evigheter ja, også blir det såå mye fram og tilbake med nav:( så håper ting går i orden snart, for vi har ikke råd til å leve på én lønn!

Deilig å ha en garanti for barnehageplass :) var sånn jeg fikk til min første å..de fikk presset hun inn 3 dager i uka fordi jeg hadde jobbet der tidligere:D;)

Blir nok koselig med dagtid ja:) men merker når dem er over 1 år at dem krever mye! Haha..
Baaah ikke si det da. skal være hjemme fra 13 mnd til 16 mnd :P haha. da går a garantert OVERALT. Og hu elsker jo trappa. Krabber bort mens hun ler skikkelig ondsinnet for hun vet hun ikke får lov! haha så søt og da, lille monster

Baaah ikke si det da. skal være hjemme fra 13 mnd til 16 mnd :P haha. da går a garantert OVERALT. Og hu elsker jo trappa. Krabber bort mens hun ler skikkelig ondsinnet for hun vet hun ikke får lov! haha så søt og da, lille monster

Hehe helt klart mer jobb.. men det bygger seg enda mer på fra dem er 1,5år;) da har jeg merka at dem krever med enn å bare være hjemme eller i hagen :) men godt alt sånt kommer gradvis!:D er veldig glad for at vi ikke får en 1åring som nyfødt:P haha..

Hahaha morsomme de små når de finner på ting dem vet ikke er lov :D rart at de forstår det så tidlig:)

Her er det så mye følelser så bruker tiden på mine :) men jeg tenker på dere og ser innom :)

☆ Englemamma & mamma til Natalia ⚘ ☆ er 2014 våres år å bli gravid? ♡

Hallo :D

Jada :) godt når det er litt roligere her på dagtid :p hehe.. jentene koser seg i barnehagen nå om dagen :)

Du da?

Ser den:P

Pakket ut,ryddet og vasket klær til den store gullmedaljen.
Ellers har jeg laget ripsgele og syltetøy;)
Så har vi lekt i barnehagen:D

Ser den:P

Pakket ut,ryddet og vasket klær til den store gullmedaljen.
Ellers har jeg laget ripsgele og syltetøy;)
Så har vi lekt i barnehagen:D

Godt å komme hjem til husarbeid? :P

Barnehage er gøy :D Leoh elsker å huske.. hehe

Back
Topp