Hvis du titter innom her så...

vi brukte 10 timer ned og 14 timer heim. skal egentlig bruke 8timer;) brukte god tid og koste oss med lekepauser. Vi har pleid å bruke mindre tid, men då har vi kjørt på natten. dagen var ikkje så populert;) skal sies at mannen er syk no og det er bare han som kan kjøre så ble ekstra mange stopp derfor og;)
var en del folk ja. men ikkje aaaaltfor mye;) wiii der svingte mannen opp innkjørselen :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Så herlig følelse når man går inn døra hjemme etter å ha vært borte :)
Må nok regne 8-10 timer vi da tenker jeg:) Skal ta mange gode stopper så lillebror får krabba litt og storesøster strekt litt på seg, pluss at vi må ha mat og dopauser :) Skal reise med mine foreldre...de har bobil og så kjører vi personbil i tillegg :) Eldste vil nok være med besteforeldrene tenker jeg ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Så herlig følelse når man går inn døra hjemme etter å ha vært borte :)
Må nok regne 8-10 timer vi da tenker jeg:) Skal ta mange gode stopper så lillebror får krabba litt og storesøster strekt litt på seg, pluss at vi må ha mat og dopauser :) Skal reise med mine foreldre...de har bobil og så kjører vi personbil i tillegg :) Eldste vil nok være med besteforeldrene tenker jeg ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
bare til å ta seg tid ja:) må kose dere masse masse! helt hærlig der nede♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
METT! Grilling med mamma og de:) syden tempratur her:D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Phuuu...hjemme igjen fra sverigetur (charlottenberg) med ett vennepar :) Barna koste seg hjemme med besteforeldrene sine...vi dro klokka ti og kom hjem ni, med brus, Ramløsa, litt mat og godis :) Og litt klær til både liten og stor ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Phuuu...hjemme igjen fra sverigetur (charlottenberg) med ett vennepar :) Barna koste seg hjemme med besteforeldrene sine...vi dro klokka ti og kom hjem ni, med brus, Ramløsa, litt mat og godis :) Og litt klær til både liten og stor ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
eg og har lyst til det:D meeen litt langt:p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Andre dag hjemme aleine med Olai :) Går greit, men bra sambo bare jobbet 50% foreløpig...ellers hadde det nok blitt lange dager. Orker såvidt å bære han ned trappa, så blir innedager her uansett vær :p Bare 6 uker til termin i dag(men regner med et par uker før)...så ikke lenge igjen nå :) Skal gjøre klart rommet i dag og i morra, så kan klærne vaskes og legges klart...rart å tenke på at enda en liten krabat snart er her ;)
 
eg og har lyst til det:D meeen litt langt:p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Tar "bare" 2 1/2 time hjemmefra så overkommelig, men blir til at vi ikke drar dit max en gang i året :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Andre dag hjemme aleine med Olai :) Går greit, men bra sambo bare jobbet 50% foreløpig...ellers hadde det nok blitt lange dager. Orker såvidt å bære han ned trappa, så blir innedager her uansett vær :p Bare 6 uker til termin i dag(men regner med et par uker før)...så ikke lenge igjen nå :) Skal gjøre klart rommet i dag og i morra, så kan klærne vaskes og legges klart...rart å tenke på at enda en liten krabat snart er her ;)

Tungt å være høygravid når man har en liten en til som må bæres kan jeg tenke meg :) Syns det var tungt nok med storesøster på 2 1/2 jeg så, og hun klarer seg jo mye selv hehe :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Tungt å være høygravid når man har en liten en til som må bæres kan jeg tenke meg :) Syns det var tungt nok med storesøster på 2 1/2 jeg så, og hun klarer seg jo mye selv hehe :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hadde fiksa det supert hvis det ikke var for bekkenløsning og isijas ;) Men, men...kunne vært verre, så jeg burde vel ikke klage..hehe...
I morra drar vi på besøk på jobben min så han kan få noen å leke med ;)
 
Hadde fiksa det supert hvis det ikke var for bekkenløsning og isijas ;) Men, men...kunne vært verre, så jeg burde vel ikke klage..hehe...
I morra drar vi på besøk på jobben min så han kan få noen å leke med ;)

Kjekt at det skjer litt så går dagene fortere :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
På vei hjem fra ferie...reiste fra kristiansand klokka halv to og er hjemme om 1 1/2 time ca ifølge gps :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
På vei hjem fra ferie...reiste fra kristiansand klokka halv to og er hjemme om 1 1/2 time ca ifølge gps :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Fin tur?
Her er det snart frokost og strandtur på gang :) Ha en fin dag!
 
Fin tur?
Her er det snart frokost og strandtur på gang :) Ha en fin dag!

Kjempefin :) Tre dager i dyreparken og mye kos! Storesøster var helt i hundre når hun så alle dyrene og lillebror var fascinert ;) Ha en fin dag :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Noen som har en hel (ikke todelt) regndress å anbefale? Må ha en som funker bra ettersom mini elsker vann...kommer til å bo i vanndammene :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Noen som har en hel (ikke todelt) regndress å anbefale? Må ha en som funker bra ettersom mini elsker vann...kommer til å bo i vanndammene :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
eg kjøpte en på barebarn. kjempr god;) skal skjekke navnet når vi kjeme heim;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Siste feriedag over...i morgen er det barnehagestart og jobb igjen :) Sambo har perm ett par uke til slik at minstemann får en rolig innkjøring med korte dager og fridager innimellom :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Første dag i barnehagen for mini :) Sambo har besøksdagen i dag, så er det min tur i morra. Terminen til lillebror nærmer seg med stormskritt, så med maks 5 uker igjen krysser jeg fingerne for at bhg.starten går som smurt ;)
 
Første dag i barnehagen for mini :) Sambo har besøksdagen i dag, så er det min tur i morra. Terminen til lillebror nærmer seg med stormskritt, så med maks 5 uker igjen krysser jeg fingerne for at bhg.starten går som smurt ;)

Hvordan gikk det? Her var også sambo med idag mens jeg blir med i morgen...hadde storkost seg og var trygg på de som jobba der med en gang :) Kjenner de jo fra før ettersom storesøster gikk der i fjor...nå er hun på stor avdeling og ble plutselig veldig stor jente uten bleie og smokk ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Det har gått over all forventning :) Hadde 3.dagen i dag og var ikke en tåre når sambo gikk. Har lekt og kosa seg masse, så har en god følelse :)
 
Det har gått over all forventning :) Hadde 3.dagen i dag og var ikke en tåre når sambo gikk. Har lekt og kosa seg masse, så har en god følelse :)

Så bra :D Minsten sovna etterhvert i barnehagen idag, og var blid og fornøyd når sambo henta når han våkna :) Sambo gikk før de skulle spise lunsj og ikke en tåre her heller.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp