Forsinka mens

PrøverOgPrøver

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Vanlig etter forsøk ? Kan alltid stille klokka etter syklusen min, men nå er jeg på overtid! Har ikke tålmodighet heller! Jeg vil sette inn nytt egg!!!
Kom mensen kom! Jeg heier på deg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er i hvertfall ikke unormalt. Syklusen min blir alltid litt tullette etter forsøk i hvertfall

Ja, hadde jo mensen i 10 dager etter negativt fersk forsøk... Så er kanskje ikke så rart!
Bare vil igang igjen:-D

4 dager på overtid + noe som ligner på EL slim!! Mulig å få 2 eggløsninger på 1 syklus??
Tok en graviditets test som var negativ, har alltid vondt i puppene 1 uke før mensen... Pluss vondt i magen... Men nå: INGENTING !
håper ikke jeg må vente 1 uke til før mensen kommer! Er også litt forstoppet, men det har nok mer med mat å gjøre enn syklus...

Jeg som er så rolig begynner å stresse litt:-p ikke lett å være ny i gamet ;-)

Dette kjenner jeg godt igjen etter neg forsøk, og særlig før ny oppstart har mensen vært forsinka.. Håper den kommer snart da!

feeeem dager på overtid.... dag 33 i syklusen..
noen som kan fortelle meg når den kommer? :P Eller hvor lenge den var forsinket hos dere? :)

feeeem dager på overtid.... dag 33 i syklusen..
noen som kan fortelle meg når den kommer? :P Eller hvor lenge den var forsinket hos dere? :)
Jeg hadde en syklus på 50 dager. Helt til jeg tok en g.test. Da kom mensen før jeg rakk å lese av svaret. Noen ganger er det det som skal til, hehe:) Selv om jeg visste at den var negativ:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Åh herre!!! 50 dager! Jaja... Mulig det ikke blir før september for meg da! :-/

Men det var den ene gangen. Det har aldri skjedd igjen:) Det er ikke sikkert det skjer med deg, men ville bare understreke at alt er normalt. Kroppen din er veldig god på å regulere seg selv og til å finne ut når du bør ha neste syklus:) Det beste er å la kroppen jobbe selv, for vi forstyrrer jo kroppens naturlige syklus med alle disse medisinene:)

Kordan går det? :)

Sent from my iPad using BV Forum
Joda... Dag 38... Men har hatt mens smerter i dag... Fremdeles ingen mensen, men satser på at den kommer iløpet av få dager!
Vil sette inn nytt NÅÅÅÅ! :-p

Einn der??

Jeg gikk 8 dager på overtid nå etter sist forsøk. Jeg hadde også mye el.slim og greier. Men jeg blør ikke ordentlig, veldig rart.. kan ikke huske at det har vært sånn ved de andre forsøkene.

Har du prøvd å ta en test? For å lure kroppen...

Joda... Dag 38... Men har hatt mens smerter i dag... Fremdeles ingen mensen, men satser på at den kommer iløpet av få dager!
Vil sette inn nytt NÅÅÅÅ! :-p

Einn der??

Åå frustrerende :/ håper den kommer ila dagen ja:) skal du sitte inn denne syklusen?
Vi skal sette inn egg neste uke mest sannsynlig. Begynner å ta el tester denne uken:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp