Trøbbel med sykkelvogn!

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Både jeg og samboer har merida-sykler.
I dag kjøpte vi sykkelvogn, men på g-sport klarte de ikke hjelpe meg med å sette den på sykkelen.

Sykkelvogna skal festes på venstre side sett bakfra, men der er det jo ingen "bolt" å ta av å montere festet til Sykkelvogna på?

Vi har begge en slags "hendel" som fester hjulet til ramma på venstre side.

Hva i allverden gjør vi? Kan da ikke bare være oss som har hatt dette problemet?

Kan man feste den innenfor den "hendelen" som låser hjulet på plass?

Noen som vet?
Vi tenkte oss på tur i morgen, men det spørs jo om vi får brukt vogna...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Aner dessverre ikke :(
Her var det bolt men håper noen kan hjelpe deg, har du eventuelt prøvd google?

Aner dessverre ikke :(
Her var det bolt men håper noen kan hjelpe deg, har du eventuelt prøvd google?
Etter et lite google søk ser jeg at det finnes egne sykkelvogn fester til merida sykler hvor de fester i ramma :(

http://www.merida.no/display.aspx?menuid=407&prodid=5651
Prøvde å Google ja, men ble ikke noe klokere :-P

Ja så den du linker til, men er ikke den til merida sykkelvogn?
Jeg håper vi får det til, kjedelig å ha ei vogn til 2000,- stående hvis vi ikke får brukt den..:rolleyes:

Men en eller annen løsning må det vel være, for kan da neppe være de eneste som har opplevd dette.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Prøvde å Google ja, men ble ikke noe klokere :p

Ja så den du linker til, men er ikke den til merida sykkelvogn?
Jeg håper vi får det til, kjedelig å ha ei vogn til 2000,- stående hvis vi ikke får brukt den..:rolleyes:

Men en eller annen løsning må det vel være, for kan da neppe være de eneste som har opplevd dette.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Det er den kanskje men slik jeg forsto det trenger man vist å feste den i ramma, men burde jo finne en eller annen måte å gjøre det på

Det er den kanskje men slik jeg forsto det trenger man vist å feste den i ramma, men burde jo finne en eller annen måte å gjøre det på
Vi fikk det til ;-)
Var bare å feste vogna innafor den hendelen som holder hjulet på plass ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Ja det var supert :-D
Ulempen er at storebror ikke vil sykle selv nå:p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Haha ble han plutselig lat? :o

Snuppa her er altfor kort til sykkelen så den er gullverdt den sykkelvognen vi har ;)

Også elsker hun å sitte i den ;)

Hei Klatremus Lillemann.

Jeg sliter med samme problem, og forstår ikke helt hvordan du fikk til å feste sykkelvogna. Kunne du ha sendt meg et bilde av hvordan dere har festet den? Hadde satt stor pris på det. Er helt desperat nå!

Back
Topp