Elsker deg/ gla i deg

glafoss

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Hvor ofte sier dere det til hverandre??? Husker ikke sist gang vi sa det her i huset.... elsker deg har jeg kun "hørt" en gang, jeg var på nattevakt mens samboern var ute å drakk... Nå er ikke samboern min en mann full av ord, følelser er liksom ikke ett tema.. men man blir jo så usikker på seg selv og forholdet ihvertfall nå når man er full i hormoner.. men jeg kan jo ikke tvinge han heller.. vanskelig dette.. noen som har en slik man av få ord som kan gi meg noen råd??

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Bare forklar han at du trenger litt bekreftelse, særlig nå som du føler deg usikker .. Vi sier at vi elsker hverandre stort sett hver dag, kysser hverandre god natt.. Viktig å vise at du er glad i han også.. :) min mann er ikke noe følsom person, men jeg har fortalt han at jeg trenger bekreftelse på at han er glad i meg, så d er han flink til.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hvor ofte sier dere det til hverandre??? Husker ikke sist gang vi sa det her i huset.... elsker deg har jeg kun "hørt" en gang, jeg var på nattevakt mens samboern var ute å drakk... Nå er ikke samboern min en mann full av ord, følelser er liksom ikke ett tema.. men man blir jo så usikker på seg selv og forholdet ihvertfall nå når man er full i hormoner.. men jeg kan jo ikke tvinge han heller.. vanskelig dette.. noen som har en slik man av få ord som kan gi meg noen råd??

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Har en sånn mann som har sagt det kun 2 ganger (den ene gangen inn i en setning om hvorfor han aldri sier det, men gjør det likevel). Men han viser det på veldig mange andre måter. Prøv å se etter de andre måtene ;) :)
 
Her blir det sagt stort sett hver dag. Må nevnes at det er han som sier det mest, og at jeg godt kunne vært litt flinkere :p
Prøv, som sagt ovenfor her, å se etter de små tingene.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Brukte å si det før vi sovner hver kveld. Men blitt sjeldnere og sjeldnere.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
sier det sånn ca hver dag:) n
 
Her blir det sagt flere ganger om dagen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Iallefall en gang om dagen, når vi legger oss:) andre dager kanskje ett par ganger til.


<3 lille spire <3
 
Flere ganger om dagen :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Vi sier det flere ganger om dagen :) og han kommer å kysser meg farvel om morgenen. Og vi har en sånn rutine når vi sier god natt :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg og har en sånn mann... Jeg ville ikke si det først og gikk bare og ventet på at han skulle si det... Men da førstemann ble født klarte jeg ikke holde meg lenger! Nå sier vi det noen ganger i uken kanskje.

Før førstemann prøvde jeg å fokusere på de andre tingene som viste at han er glad i meg, men det er ikke like mye ut av disse tingene nå når vi har en toåring... Men jeg vet jo at han er det. Bare koselig å høre det av og til :)
 
Min sier det alt for ofte ;p
Gi han beskjed om at du trenger det :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har en mann som aldri sier det, jeg vet han er det hvis ikke hadde han ikke vært her. Kjenner han så godt. Skjønner det kanskje kan gjøre deg mer usikker akkurat nå, har det sånn noen ganger selv. Pleier da å bare få en klem å kyss så føler jeg det jeg vet igjen. Alle er forskjellig å alle forhold er forskjellig så her hos oss er det helt greit, selv om jeg hadde blitt glad om det ble sagt oftere ;)
 
Innimellom.. Når han er i det kosete hjørnet. ;)


Storesøster 2010 ❤️
Storebror 2011 ❤️
Lillebror 2014 ❤️
 
Her blir det sagt nesten daglig :) han er veldig flink til å vise det da, og det er egentlig jeg og. Kan brått få en melding av han mens han er på trening og, hvor det bare står "elsker deg" :) viktig det! Og han er egentlig ikke noe følelsesmenneske!


venter prins i august <3
 
Vært sammen i fire år og enda ikke sagt "elsker deg" til hverandre... Fikk høre "glad i deg" kanskje fem ganger i hele fjor. Og omtrent fire-fem ganger hittil i år. Så føler veldig med deg! Skjønner akkurat hvordan du har det. Jeg er ofte usikker på han og forholdet vårt. Selv om han på fylla en gang at det bare var meg han ville ha, og ingen andre. Men ikke alltid han sier sånne hyggelige ting på fylla for å si det sånn. Er vel heller det motsatte. Så tok ikke det så alvorlig.
Det viktigste er å snakke sammen om det man tenker på. Det klarer vi ikke her. Spør om dere kan sette dere ned en kveld og snakke litt sammen. For dessverre er det ikke sikkert ting blir bedre når den lille kommer :-/ Her ble det ihverfall mye mindre tid til hverandre når forrige kom.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvor ofte sier dere det til hverandre??? Husker ikke sist gang vi sa det her i huset.... elsker deg har jeg kun "hørt" en gang, jeg var på nattevakt mens samboern var ute å drakk... Nå er ikke samboern min en mann full av ord, følelser er liksom ikke ett tema.. men man blir jo så usikker på seg selv og forholdet ihvertfall nå når man er full i hormoner.. men jeg kan jo ikke tvinge han heller.. vanskelig dette.. noen som har en slik man av få ord som kan gi meg noen råd??

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app


Noen menn/gutter hr vanskeligheter for å si det ja... Har diskutert dette med venninner tidligere å de sier at man ikke må si det men man føler det... For min del syns jeg det er rart om man ikke sier det...
Det å si jeg elsker deg gjør noe med selvtillit i et forhold og det er viktig med en sånn tilbakemelding! Her i huset sier vi det hver dag i forskjellige sammenheng, men ofte når vi sittet å studerer førstemann å begge ser på hverandre å bare 'sukk' :p
Å takker også ofte hverandre for perfekte gener ;)
Jeg mener ordet skal bare brukes!! Rop det ut om man mener det!!:p
 
Jeg er utrolig heldig, for min sier ikke stort, men han sier han elsker meg hver dag :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp