Jenta vår har fått navn
etter min oldemor! Synes det er koselig å kalle opp
Vi holder det hemmelig enn så lenge
Sent from my iPhone
Vi holder det hemmelig enn så lenge
Sent from my iPhone
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, vi får være kjappe på fødestuen![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har en siste plan for å overbevise han haha, når riene kommer og han ser smerten jeg går gjennom skal jeg få han til å love meg å bruke det navnet. Haha, gleder meg allerede. Forrige barn var vi enige med en gang, og holdt det hemmelig til vi fødte men denne gangen samlet jeg supportere
Den skal jeg stjele også, har begynt propaganda krigen for lenge siden selv om han kjører hard stil selv. Siste dirty trikset mitt er å ha lært 3 åringen navnet for så å spør hva babyen skal hete, så langt er det mitt valg som kommet til svar.. I værste fall kan jeg gå med på kompromisset der hans navn blir mellomnavn da kombinasjonen går greit. Men vil egentlig bare ha ett navn. Itillegg bruker vi bare hans etternavn noe som også kan brukes i min favør. Hehe.. dette høres verre ut enn det er btw![]()
Vi har ikke funnet navn ennå.. Ingen alternativer, heller.. Føler meg litt småstresset angående det, egentlig. Guttenavn er virkelig håpløst, vi fant et jentenavn med én gang!![]()
Den skal jeg stjele også, har begynt propaganda krigen for lenge siden selv om han kjører hard stil selv. Siste dirty trikset mitt er å ha lært 3 åringen navnet for så å spør hva babyen skal hete, så langt er det mitt valg som kommet til svar.. I værste fall kan jeg gå med på kompromisset der hans navn blir mellomnavn da kombinasjonen går greit. Men vil egentlig bare ha ett navn. Itillegg bruker vi bare hans etternavn noe som også kan brukes i min favør. Hehe.. dette høres verre ut enn det er btw![]()
Vi bruker bare mitt, synes det er unødvendig å ha så mange navn, og mitt er sjeldent mens samboerns er vel et av de mest vanligeJa, er det flere som har bestemt seg for om dere skal bruke et eller begge etternavnene da ?
Vi er ikke helt ferdig med den diskusjonen enda
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja, er det flere som har bestemt seg for om dere skal bruke et eller begge etternavnene da ?
Vi er ikke helt ferdig med den diskusjonen enda
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så nydelig navn! Bra du "vant"!Siden dette er andre så var den diskusjonen med etternavn allerede tatt, men kan informere om at overnevnte oppskrift for å få igjennom navnet ble brukt på føden og akkurat nå sitter jeg her med min nydelige datter kaja i armene <3