Utfordring - ingen godis i august!

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Ja, da nærmer det seg slutt på sommer og late dager, og jeg har i alle fall planer om å komme meg tilbake til en sunnere livsstil! Starter med å ta tak i problemo numero uno, godis! Så hvis noen vil være med er det bare å hive seg på, starter 1/8. Signer for hver dag uten snop/søtsaker/snacks (av den usunne typen) :)

Februar-14 mamma <3

• Liker
Reactions: EJ
Jeg er med! Men det blir dritvanskelig! Gjelder brus også da? Sukkerfritt også?

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er med! Du veit jeg trenger påminnes BMC (jeg har moddeferie i august)!

Jeg er med! Men det blir dritvanskelig! Gjelder brus også da? Sukkerfritt også?

Sukkerfritt er lov! Jeg DAUER uten pepsi max :p

Februar-14 mamma <3

• Liker
Reactions: BMC
pottis sukker???? :-O
Jeg har ikke nevnt sukker :p for meg er pottisen versting nummer en, kan ete det hver dag om jeg får :p men jeg skal ikke diktere hva folk får spise eller ikke, tenker det får være opp til hver enkelt å avgjøre hva som skal gå som godis og hva som skal være lov :)

Februar-14 mamma <3

Jeg er med!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

• Liker
Jeg skal ikke spise snop, ikke spise pottis, ikke drikke sjokomelk og forsøke å kutte ned på brus. Dette blir hardt!

• Liker
Jeg gir meg med, men trenger muligens en påminnelse eller 3. Er ikke så flink til å være innom hver dag, da jeg forsøker å kutte ned nettbruken min ;)

• Liker
Jeg gir meg med, men trenger muligens en påminnelse eller 3. Er ikke så flink til å være innom hver dag, da jeg forsøker å kutte ned nettbruken min ;)
Burde kutte ned nettbruk jeg også :p

Februar-14 mamma <3

Sukkerfritt er lov! Jeg DAUER uten pepsi max :p

Februar-14 mamma <3

Eg e no på dag 10 uten Pepsi Max. Tok meg sjølv i å drikka 1,5 1,5 flaske med pm om dagen :P Det var litt mykje tykkte eg.

Men eg er med! Men dog dei første 9 dagane blir vanskeleg når eg er i Bulgaria :P

❤️Gutt 24.02.14❤️

Eg e no på dag 10 uten Pepsi Max. Tok meg sjølv i å drikka 1,5 1,5 flaske med pm om dagen :P Det var litt mykje tykkte eg.

Men eg er med! Men dog dei første 9 dagane blir vanskeleg når eg er i Bulgaria :P

❤️Gutt 24.02.14❤️
Burde såååå kutte ut den pepsien! Men syns det er vanskelig :p har prøvd utallige mange ganger, blir rett og slett grinete og får hauverk! :(

Februar-14 mamma <3

Burde såååå kutte ut den pepsien! Men syns det er vanskelig :p har prøvd utallige mange ganger, blir rett og slett grinete og får hauverk! :(

Februar-14 mamma <3

Gjekk i fire dagar med hovudverk, men no går det greitt :) Men må ha noko kullsyre så kjøre på med Bris ;)

❤️Gutt 24.02.14❤️

• Liker
Gjekk i fire dagar med hovudverk, men no går det greitt :) Men må ha noko kullsyre så kjøre på med Bris ;)

❤️Gutt 24.02.14❤️
Jda, vet at når jeg kommer over "kneika" så går det fint, men så skjer det alltid noe som at jeg får servert pepsi max eller cola, og da er det gjort igjen :p er som en junkie når det kommer til pepsi max hahaha :p

Februar-14 mamma <3

Jeg burde vel men har ikke lyst :p Kjenner jeg trenger litt endorfiner innimellom :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp