Nå begynner vi med prosjekt "sove i egen seng hele natta"

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Begynte jo tidligere her, men så ble hun så tett og dårlig. Hun er fortsatt snørrete og noe tett, men ikke syk eller noe, så nå bruker jeg siste ferieuka på å få henne til å sove hele natta gjennom.

Hun er allerede igang med første oppvåkning, men maser ikke på å komme inn til meg. Sikkert fordi det er så varmt, hun var tørst, og sliter nok med å sovne igjen...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Heia, heia:D
Går nok fint!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Både hun og jeg sov inne hos henne ei stund:p
Samboer vekte meg 3.45 :p
Så sov hun til 6.30 før jeg av gammel vane tok henne inn til oss.. Da sov hun til 9 og jeg til 10;-)

Tror feltsenga kommer opp fra kjelleren i kveld ;-)


Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Får håpe det går like bra i natt. Går nok bedre enn forventa. Disse små lærer fort. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Får håpe det går like bra i natt. Går nok bedre enn forventa. Disse små lærer fort. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja får håpe det. Snakka med henne når hun skulle legge seg nå om at hun var så stor og ikke trenger å sove i mamma sin seng;-)
At hun klarte å sove i sin seng hele natta ;-)
Så vi får se ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Ja får håpe det. Snakka med henne når hun skulle legge seg nå om at hun var så stor og ikke trenger å sove i mamma sin seng;-)
At hun klarte å sove i sin seng hele natta ;-)
Så vi får se ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Spent å høre på hvordan det går. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
spennende :)
håper det går over all forventning :D

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Hun hadde en oppvåkning i sted, og da så hun feltsenga jeg hadde satt opp, og der skulle hun sove :p

Men en liten tur på fanget med en sang, så over i sin seng igjen og nå sover hun igjen ;-)

Så vi får håpe det går seg til iløpet av denne uka ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Da er andre natt over ;-)
Etter oppvåkningen i går så sov hun til 3.45 før hun våkna igjen. Da la jeg meg på feltsenga og holdt henne i hånda. Sang bittelitt før vi sovna begge to. Så har hun våkna til bittelitt og sagt mamma, da har jeg bare tatt litt på henne.
Hun våkna nå rundt 8, og da sto vi opp fordi hun hadde bæsja.

Hun fikk ros fordi hun hadde sovet hele natta i senga si, så får vi håpe det hjalp ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Det høres veldig bra ut. Veldig flink er hun. Snart så sover på rommet sitt helt selv. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dette går jo supert:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Ja vi får satse på det går bedre og bedre ;-)
Nå får jeg to netter alene med henne også, men blir det ikke verre enn dette så skal det gå bra å stå opp tidlig ;-)
Får bare håpe hun sover til 8 iallefall ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Ser ut til å gå bedre i natt :-D

Hadde en liten oppvåkning tidligere i kveld fordi hun ikke fant koppen sin med vann, men sovna med engang.

Og etter det har det vært stille :-D

Så nå skal jeg også legge meg til å sove, så får vi håpe hun sover bedre denne natta ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Ser ut til å gå bedre i natt :-D

Hadde en liten oppvåkning tidligere i kveld fordi hun ikke fant koppen sin med vann, men sovna med engang.

Og etter det har det vært stille :-D

Så nå skal jeg også legge meg til å sove, så får vi håpe hun sover bedre denne natta ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Håper natten har gått fint:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Håper natten har gått fint:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Jeg burde ikke skrevet det innlegget :p
For rett etterpå var det igang :p
Så jeg tror ikke jeg sovna før 2.30, på feltsenga og har sovet der i natt...

Og typisk nok våkna jeg rett før 8 av at det var lust og lista meg opp for å lukke døra, da våkna frøkna og... Men jeg sang litt og jeg sovna, så det tror jeg hun gjorde også, en liten stund iallefall. Men kl 9 var det morgen ;-)
Men hun var stolt av at hun hadde sovet i senga si hele natta da hun fikk ros ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Jeg burde ikke skrevet det innlegget :p
For rett etterpå var det igang :p
Så jeg tror ikke jeg sovna før 2.30, på feltsenga og har sovet der i natt...

Og typisk nok våkna jeg rett før 8 av at det var lust og lista meg opp for å lukke døra, da våkna frøkna og... Men jeg sang litt og jeg sovna, så det tror jeg hun gjorde også, en liten stund iallefall. Men kl 9 var det morgen ;-)
Men hun var stolt av at hun hadde sovet i senga si hele natta da hun fikk ros ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Så bra hun var i egen seng:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Så bra hun var i egen seng:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ja det er i det minste bra ;-)
To netter nå i egen seng ;-)

Glemte å forberede henne i går kveld, så det skal jeg huske i kveld ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Kryss i taket og tenna i tapeten!:p

Frøkna sov i sin egen seng hele natta, og det eneste hun har ropt på et par ganger før jeg la meg var vannkoppen sin :-D :-D
Så det er jo strålende :-D

Jeg sov i min seng også, ikke på feltsenga inne hos henne :-D

Og hun våkna 7.22 :-D
Da gikk jeg inn til henne og så la vi oss på feltsenga og døsa en time til nesten før vi sto opp ;-)

Og så stolt da jeg rosa henne da :-D

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Back
Topp