Synarela.

nøffenaff

Forelsket i forumet
Heisann! :-) er det flere her inne som merker ekstremt hårtap etter at dere startet opp på hormoner?
-jeg har mistet MYE hår etter alle hormonkurene. Nå etter at jeg har hadd noen mnd med opphold så ble hårtapet mindre.
Men den 10 juli startet jeg opp igjen på Synarela og jeg mister igjen mye hår.
Blir så irritert! Jeg hadde sååå tykt hår, nå er det pistrete og begynner å bli tynt :-(
Og det er ikke vare litt som faller av i dusjen, det er ekstremt mye!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det står visst som bivirining på min spray også. Skal begynne på suprecur neste mandag. Er det noe tilskudd du kan ta for å minke hårtapet? Håper det er noen her inne som kan svare..

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg tar B-vitaminer. Jeg er selv frisør, og vet at B-vitaminer hjelper på hår og negler. Men hjelper ikke her i gården, desverre :-(

Jeg tar B-vitaminer. Jeg er selv frisør, og vet at B-vitaminer hjelper på hår og negler. Men hjelper ikke her i gården, desverre :-(

Uff..:( Så utrolig kjedelig! Det er så utrolig ekkelt når man mister håret liksom. Håper du finner en løsning eller at det ihvertfall gir seg snart!!:)

Uff..:( Så utrolig kjedelig! Det er så utrolig ekkelt når man mister håret liksom. Håper du finner en løsning eller at det ihvertfall gir seg snart!!:)

Det er utolig kjipt :-(
Men håper det kommer seg igjen når jeg er ferig med alt. :-)

Det er utolig kjipt :-(
Men håper det kommer seg igjen når jeg er ferig med alt. :-)

Det gjør det nok helt sikkert:) Det er bare varmt med masse hår på hodet når det er så høy temperatur som nå;);)

Der har jeg forklaringen på hvorfor håret mitter så pistrete og fjonete. Har aldri vært plaget med at jeg har korte hårtuster som står ut både her og der. Alltid hatt ganske gjevnt hår, men nå har jeg slike 5 cm hårstrå som står ut over hele hodet. Frustrasjon!! Nå fikk jeg i det minste en forklaring på hvorfor!

Der har jeg forklaringen på hvorfor håret mitter så pistrete og fjonete. Har aldri vært plaget med at jeg har korte hårtuster som står ut både her og der. Alltid hatt ganske gjevnt hår, men nå har jeg slike 5 cm hårstrå som står ut over hele hodet. Frustrasjon!! Nå fikk jeg i det minste en forklaring på hvorfor!
Akkurat slik er det til meg også. Når håret mitt er nyvasket står det rett opp der jeg har mistet mest hår. Og det er selfølgelig oppå hode, så det synes veødig godt. Ser ut som At noen har skam klipt meg!

Akkurat slik er det til meg også. Når håret mitt er nyvasket står det rett opp der jeg har mistet mest hår. Og det er selfølgelig oppå hode, så det synes veødig godt. Ser ut som At noen har skam klipt meg!

Hehehe... måtte smile litt ;) Men ja, det ser ut som at jeg har blitt skamklipp. Trua samboer med at jeg skulle klippe meg helt kort for å bli kvitt disse fjonene, men det var han vist ikke med på :p

Back
Topp