Skravletråd

Hva har dere gjort idag da? Jeg har pusset ned vaskerommet og sparkla det, og pussa ned døra til rommet og tatt ett strøk magnetmaling. Ett strøk til med det så tavlemaling over. Tror det blir kuuult. (Døra går ut mot kjøkkenet) så nå sitter jeg med bena høyt :))

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Oh, så flink du har vært da!!:)
Her har jeg ikke gjort noe form for husarbeid i dag!
Vi har vært på stranden en liten tur og kinesisk restaurant. Ellers ute i hagen en del. Deilig!!:D

Oh, så flink du har vært da!!:)
Her har jeg ikke gjort noe form for husarbeid i dag!
Vi har vært på stranden en liten tur og kinesisk restaurant. Ellers ute i hagen en del. Deilig!!:D
Så deilig. Skulle gjerne tatt meg en tur på stranden selv, hadde vært digg med en dukkert! Er svett som grisen.

HAr dere stor hage? vi har nettopp flyttet itl en stoor hage, er så deilig.

Jeg fortalte gubben at det kom grandis når det sto i ncf-bladet.en mnd etterpå kom han sååå fornøyd inn med pizzaen for den visste jo ikke jeg om. Haha snakk om å høre etter :P

Hahaha mye jatting hos din man å?:P

Hva har dere gjort idag da? Jeg har pusset ned vaskerommet og sparkla det, og pussa ned døra til rommet og tatt ett strøk magnetmaling. Ett strøk til med det så tavlemaling over. Tror det blir kuuult. (Døra går ut mot kjøkkenet) så nå sitter jeg med bena høyt :))

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Så flink du har vært:D vis gjerne bilder:)

Så flink du har vært:D vis gjerne bilder:)
Kan vise før etter bilde når jeg er ferdig. Kjøkkenet var knallblått med hvite fliser. Har malt og malt , så med fire strøk på hver side er det nå gråhvitt med wallsticker-fliser fra ebay :D

Ja ass, for en stille type jeg har funnet meg :P Nå sittern ved siden av meg, og sier jeg noe, så får jeg bare "ja ja, " "mmmm" "enig".. tror ikke han ane rhva han svarer på :P

Hahaha må le.. kjenner til det! Kan ofte gi han en beskjed eller fortelle noe, og han svarer.. så kommer han å sier eller spør meg om den samme tingen..haha sier jeg at jeg sa det og det istad, så kommer det bare "gjorde du det?":P

Hahaha må le.. kjenner til det! Kan ofte gi han en beskjed eller fortelle noe, og han svarer.. så kommer han å sier eller spør meg om den samme tingen..haha sier jeg at jeg sa det og det istad, så kommer det bare "gjorde du det?":p
haha,akkurat sånn er min og, tror det er en mannfolk greie jeg... var sånn med eksen og. men han her er enda mer vimsete :P

Kan vise før etter bilde når jeg er ferdig. Kjøkkenet var knallblått med hvite fliser. Har malt og malt , så med fire strøk på hver side er det nå gråhvitt med wallsticker-fliser fra ebay :D

Høres veldig bra ut :D vi har malet vegger, lister og skap/skuffer på kjøkkenet :) og satt på noen lister og byttet håndtak.. men er ikke heeelt ferdig.. skal bytte ut benkplate, og mulig forlenge den på begge sider :) (kommer litt an på prisen)

Men her er før og etterbilder:)
1405880968802.jpg
1405880976416.jpg

Det ble veldig fint! Er noe alle samme vi har gjort.
Kan legge ved før bilde da, for nå er det så kaos så blir ikke etterbilde. Døra til høyre er den skyvedøren jeg maler nå.
Vi har også skifta knotter til svart. :)
Var det styr å bytte benkeplate/dyrt? Vurderer det selv, da den vi har er litt kjip
.24_1288226907.jpg

haha,akkurat sånn er min og, tror det er en mannfolk greie jeg... var sånn med eksen og. men han her er enda mer vimsete :P

Haha tror jeg å! Også dette med at dem ikke klarer å lete etter noe.. skal ha noe i skapet for eksempel, og lukker bare opp døra, ser inn og sier at det ikke er der.. haha men kan jo ikke flytte på noe :P

Det ble veldig fint! Er noe alle samme vi har gjort.
Kan legge ved før bilde da, for nå er det så kaos så blir ikke etterbilde. Døra til høyre er den skyvedøren jeg maler nå.
Vi har også skifta knotter til svart. :)
Var det styr å bytte benkeplate/dyrt? Vurderer det selv, da den vi har er litt kjip
.Vis vedlegget 69156

Dette blir nok bra :D

Altså, vi har ikke byttet benkplate enda.. er det som gjenstår.. er litt dyrt mener jeg? Kommer nok til å koste noen tusenlapper! Hvertfall om vi skal forlenge den også.. har lyst til å ha enten mørk grå eller svart :)

Dette blir nok bra :D

Altså, vi har ikke byttet benkplate enda.. er det som gjenstår.. er litt dyrt mener jeg? Kommer nok til å koste noen tusenlapper! Hvertfall om vi skal forlenge den også.. har lyst til å ha enten mørk grå eller svart :)
Omg leste litt fort i svingene. :) er nysgjerrig på benkeplate selv, det gjør jo så mye av rommet. :) mørk grå er så fint - hadde det i gamlekåken.

Haha tror jeg å! Også dette med at dem ikke klarer å lete etter noe.. skal ha noe i skapet for eksempel, og lukker bare opp døra, ser inn og sier at det ikke er der.. haha men kan jo ikke flytte på noe :P
Haha jeg veit. Min leter alltid etter nøklene sine. Han finner de aldri! Har en skål ved inngangen hvor jeg alltid ber han legge de, men skjer det?. Neida!! Så hver gang han leter febrilsk sitter jeg bare og gliser "de burde ligge i skåla" :D

Omg leste litt fort i svingene. :) er nysgjerrig på benkeplate selv, det gjør jo så mye av rommet. :) mørk grå er så fint - hadde det i gamlekåken.

Ja det er veldig fint.. og siden vi ikke gidder å bytte ut flisene over benken...så tror jeg det hadde passet bra, siden flisene er hvite og grå :) men må se på pris førsr! Hehe

Haha jeg veit. Min leter alltid etter nøklene sine. Han finner de aldri! Har en skål ved inngangen hvor jeg alltid ber han legge de, men skjer det?. Neida!! Så hver gang han leter febrilsk sitter jeg bare og gliser "de burde ligge i skåla" :D

Hahaha det er så digg når man kan bevise at man har rett:D:D:P haha..

Ja det er veldig fint.. og siden vi ikke gidder å bytte ut flisene over benken...så tror jeg det hadde passet bra, siden flisene er hvite og grå :) men må se på pris førsr! Hehe
Du kan kjøpe "klistremerker" fliser på ebay. Det ga kjøkkenet vår en helt ny look :D

Back
Topp