Så koselig! Hvilken film?![]()
Minority Report m. Tom Cruise i hovedrollen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig! Hvilken film?![]()
Så fin gave![]()
Aha . have fun. så den for maaange år siden, men husker ikn oMinority Report m. Tom Cruise i hovedrollen.
Jafikk den sammen med roser til en bursdag.. husker ikke om det var når jeg ble 18 eller 19
og den har blitt tatt godt vare på!
Aha . have fun. så den for maaange år siden, men husker ikn o![]()
Så koseligOg det var første og siste gang du fikk roser
?
Nei fikk noen før det også.. hehe.. og et par ganger etter.. men så ble det stopp gitt!haha
Fler enn meg og!Du har fått mer blomster enn meg, haha![]()
Fler enn meg og!
Me2! Og da er han så stolt over å ha kjøpt glutenfritt selv om det har gått mange årJeg får innimellom snop daEllers slår han til innimellom med større ting
Blomstene mine kjøper jeg selv![]()
Me2! Og da er han så stolt over å ha kjøpt glutenfritt selv om det har gått mange år![]()
Det er koselig da! Så søte de er egentlig!Her kommer han hjem med nyheter av glutenfritt kjeks for eks, "se hva jeg fant kjære,den ser vel god ut" haha![]()
Jeg fortalte gubben at det kom grandis når det sto i ncf-bladet.en mnd etterpå kom han sååå fornøyd inn med pizzaen for den visste jo ikke jeg om. Haha snakk om å høre etterJa for all del![]()
Jeg fortalte gubben at det kom grandis når det sto i ncf-bladet.en mnd etterpå kom han sååå fornøyd inn med pizzaen for den visste jo ikke jeg om. Haha snakk om å høre etter![]()
Ja. Syns de er ganske gode egentlig. Bruker de innimellom når gubben vil Ha grateng for det aner jeg ikke åssen jeg lagre glutenfritt?!Haha,utrolig braDen kjøpte jeg selv første gangen her
![]()
Smakt fiskepanettene fra findus da?
Ja. Syns de er ganske gode egentlig. Bruker de innimellom når gubben vil Ha grateng for det aner jeg ikke åssen jeg lagre glutenfritt?!