Lappen?

Tinkiwinky1990

Elsker forumet
Fler her som ikke har billappen? som eventuelt skal ta den i nærmeste fremtid? Håper jeg ikke er alene! Føler et visst behov for å få meg lappen nå, men sliter med teori biten :-( stryket fler ganger! Har bare teori og oppkjøring igjen nemlig!
Håper jeg klarer det!

Sent from my iPhone using BV Forum

Har du prøvd nettlappen.no? Den brukte jeg for å øve på teoriprøven da jeg tok den... Der kan du prøve å ta teoriprøven mange ganger og husker selv at de aller fleste spm på teoriprøven var kjent etter å ha brukt denne :) er riktignok noen år siden jeg tok lappen, men tror fortsatt nettsiden er bra og rimelig :)

Har du prøvd nettlappen.no? Den brukte jeg for å øve på teoriprøven da jeg tok den... Der kan du prøve å ta teoriprøven mange ganger og husker selv at de aller fleste spm på teoriprøven var kjent etter å ha brukt denne :) er riktignok noen år siden jeg tok lappen, men tror fortsatt nettsiden er bra og rimelig :)
Bruker teoritentamen. Betaler en slant hver gang jeg tar den (uke,måned abbonomentet etc) men føler jeg ikke kommer meg noe vei:-)

Jeg har heller ikke lappen. Holder på å spare så jeg kan få tatt den i nærmeste fremtid, så du er nok ikke alene ;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Sliter du med alt på teorien eller det noen "tema" du er dårlig på?

Fler her som ikke har billappen? som eventuelt skal ta den i nærmeste fremtid? Håper jeg ikke er alene! Føler et visst behov for å få meg lappen nå, men sliter med teori biten :-( stryket fler ganger! Har bare teori og oppkjøring igjen nemlig!
Håper jeg klarer det!

Om du har en fast du øvelseskjører med kan det være lurt å be vedkommende spørre deg imenst dere er i relevante situasjoner.
Jeg leste aldri i teoriboken, ikke guttungen heller, og vi sto på første forsøk.

Prøvde den teknikken på en nabo som ikke fikk teorien inn, og var passe frustrert etter å ha strøket på teorien hele 7 ganger. Ba henne legge vekk boken og øvelseskjørte med henne hver kveld i 2 uker og hun sto på 8 forsøk.

Om du har dysleksi kan du få tilbud om å ta teoriprøven muntlig om du stryker på den skriftlige delen.

Jeg vurderer det men har ikke råd akkurat nå.

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Om du har en fast du øvelseskjører med kan det være lurt å be vedkommende spørre deg imenst dere er i relevante situasjoner.
Jeg leste aldri i teoriboken, ikke guttungen heller, og vi sto på første forsøk.

Prøvde den teknikken på en nabo som ikke fikk teorien inn, og var passe frustrert etter å ha strøket på teorien hele 7 ganger. Ba henne legge vekk boken og øvelseskjørte med henne hver kveld i 2 uker og hun sto på 8 forsøk.

Om du har dysleksi kan du få tilbud om å ta teoriprøven muntlig om du stryker på den skriftlige delen.
Ja jeg har også dysleksi. Tatt prøva 2-3 ganger og stryket. Sist fikk jeg 8 feil, er lov med 7 :-p da var jeg en smule irritert :p takk for tipset :-)

Sliter veldig med utregningspørsmålene som bremselengde etc. Klarer ikke å lære det :-(

Det er vanskelig, trur aldri jeg klarte å lære det jeg. Men nå var jeg heldig å fikk nesten bare spm om skilt på teorien.
Mitt tips er å øvelseskjøre med noen å lære seg i praksis på det du sliter med. Det med bremselengde må du nok sikkert bare lese mere på.
Her er det flere tips på hvordan lære seg bremselengde
http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=573695

Jeg leste aldri boka, men tok MASSE tester på nett. Lurt å bruke ulike nettsider for de formulerer spørsmålene litt forskjellig og da må du tenke litt selv...
Lykke til! You can do it

Termin januar 2015

Leste aldri boka. Men fikk låne filmer fra kjøreskolen. Sto på første forsøk.

Jeg hadde ikke lappen før mai i år, og da var nr 1 godt over året. Gikk fint så lenge vi bodde sentrumsnært og gubben tok seg av de lengre turene :)

Jeg leste teoriboken to ganger, men husker ikke noe av det. Dysleksi. Så jeg tok prøvene på teoritentamen.no om igjen og om igjen til jeg hadde under 5 feil hver gang jeg tok den. Jeg besto med 5 feil på teorien og brukte bare 15 min, første gang.
Jeg husket ikke bremselengdene i det hele tatt og forsto heller ikke utregningen, men fikk heller aldri spørsmål om det på teorien eller av han jeg hadde oppkjøring med.

Det er lettere enn man tror :) Lykke til!

Grattis :D :D

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Tips: er man sterkt rammet av dysleksi og har en sakkyndig vurdering fra ppt, så sjekk denne om du kan ha krav på å ta teoriprøven muntlig hvis man strever med å ta den skriftlig. Kan også være du kan få spm opplest :)

Back
Topp