Når jeg ammer....

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
....så stikker det i motsatt bryst/brystvorte.. Flere som opplever dette? Er ikke hele måltidet, er kun når melka kommer :P

Jaa:P Må holde litt hardt på den andre puppen så det ikke skal gjøre vondt/ubehag :O

Ja, samme her. Da produseres det melk i den puppen også:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Utdrivingsrefleks trur ej;) alltid slik her også i starten på amminga;)

Ja, var det jeg tenkte på også;)

Kalles utdrivningssmerter, helt ufarlig :)

Har det sånn her også. Sterke utdrivningsmerte...

Det er utrivningsrefleksen. Kan komme flere ganger i en amming. Om du ser på det andre brystet, drypper det fra det når denne ilningen/kilingen/smerten kommer. Kan komme utenom amming også. Om du tenker på barnet eller amming.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Last edited:
Her også :)
Når jeg tenker på babyen, hører babyskrik eller tenker på mannen :)

Det er utrivningsrefleksen. Kan komme flere ganger i en amming. Om du ser på det andre brystet, drypper det fra det når denne ilningen/kilingen/smerten kommer. Kan komme utenom amming også. Om du tenker på barnet eller amming.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, her skjer det spesielt viss baby lager lyder eller skriker litt. Utrolig hvordan kroppen vår fungerer, blir stadig fascinert;)

Ja, her skjer det spesielt viss baby lager lyder eller skriker litt. Utrolig hvordan kroppen vår fungerer, blir stadig fascinert;)

Haha, jeg opplevde plutselig at hele pysjen og dyna var våt på sykehuset da babyen på andre siden av gangen skrek :D

Her sprenger det på den andre, som hun ikke drikker av ja!

Back
Topp