Vognposer :)

Mammi :)

November 2014 <3
Novemberskattene 2014 <3
Marsboerne2017
Noen som vil dele med oss hvilken vognpose dere skal ha? :)
Noen som har erfaring med RisRosa pose eller voksi colibri pose? :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vi trenger vognpose fra høsten av, kjøper nok en av de robuste Voksi-modellene. Aner ikke hvilken modell, men flere av dem kan man skjøte på en forlengelsesdel. Er det "Urban" som har vunnet så mange tester, tro?

RisaRosa-posene er kjempefine, men til den prisen har dem kort brukstid (ca 6 mnd alder velså). Men knallfine er dem :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har en Voksi Classic etter storebror, og kommer nok bare til å bruke den :)
 
Lurer på om det blir voksi urban her. Får se an litt framover :)

22.02.2015 ♡
 
Vi kjøpte vogn brukt og fikk med vognpose på kjøpet. Vet ikke hvilket merke den er, men den er veldig praktisk! Det følger nemlig med et lammeskinn som man kan legge inni selve posen. Eller så kan man ta det ut og bruke det for seg. På den måten får vi brukt bare lammeskinnet i vogna på sommeren og slapp å kjøpe det i tillegg til posen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har både Voksi Classic og Urban. Fornøyd med begge. Urban tar mye mindre plass i vogna, men holder like varm :)
 
Vi har voksi urban, veldig fornøyd:) Blitt best i test flere ganger.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg har kjøpt voksi urban, knallpose!!
 
Jeg har risarosa og saueskinnspose til vinteren :) voksi classic til høst/vår :) risa rosa er uten hull til seler, så fikk bare brukt den til bagdelen i vogna, mens saueskinnsposen har vi brukt i sportsdelen og den passer perfekt og ventilerer godt. Risarosaen kunne bli litt vel varm hvis det var over 5 grader ute, synes babyen ble fort klam i den da. Voksi classic er vi kjempefornøyd med, men den er litt kald til vinterbruk synes jeg.
 
Jeg har risarosa og saueskinnspose til vinteren :) voksi classic til høst/vår :) risa rosa er uten hull til seler, så fikk bare brukt den til bagdelen i vogna, mens saueskinnsposen har vi brukt i sportsdelen og den passer perfekt og ventilerer godt. Risarosaen kunne bli litt vel varm hvis det var over 5 grader ute, synes babyen ble fort klam i den da. Voksi classic er vi kjempefornøyd med, men den er litt kald til vinterbruk synes jeg.
Har du kanskje Voksi Classic den tynneste varianten? Jeg har Voksi Classic med dyne av lammeskinn - den er kjempe varm. Gutten sov ute i -10- - 12, uten vinterdress, ullgenser og i den posen - og var veldig varm. Den eneste ulempe at den posen er veldig stor
 
Jeg har den med ull inni ja. Men jeg har brukt den som høstpose jeg da, og som barnehagepose:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har du kanskje Voksi Classic den tynneste varianten? Jeg har Voksi Classic med dyne av lammeskinn - den er kjempe varm. Gutten sov ute i -10- - 12, uten vinterdress, ullgenser og i den posen - og var veldig varm. Den eneste ulempe at den posen er veldig stor
Jeg tar jo helt feil, heter voksi urban den jeg har! :) den som kom best ut i test.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har kjøp voksi city med ull. Fikk en god pris på den siden jeg kjøpte den på sommere. Er ull i den nye som i urban. Den er mykere. Og føles mye bedre ut en urban føler jeg. Jeg har en tfk vogn. Og den baggen passer kjempebra inni hardbaggen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Skal dere ha bilpose? Er det noe man bør ha?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Skal dere ha bilpose? Er det noe man bør ha?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Spørs når babyen er født:) min er født i mars og vi brukte bare et ullpledd.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Skal dere ha bilpose? Er det noe man bør ha?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Synes det er nok med pledd. Men så er jo bilen aldri kald heller da, den står jo i garasjen. Og i våres hadde vi heller ullklær på henne når vi skulle ut og kjøre.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Synes det er nok med pledd. Men så er jo bilen aldri kald heller da, den står jo i garasjen. Og i våres hadde vi heller ullklær på henne når vi skulle ut og kjøre.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Vi har diselvarmer på bilen. Så den blir jo alltid varm. Da trenger vel jeg ikke det. Blir desemberbarn.

Venter på årets Julegave<3
 
Vi kjøpte voksi city i fjor vinter. Vært veldig fornøyd med den :)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Jeg skal bruke lammesinn i bilen, så selve bilstolen er jo aldri i bilen, den er med inn i huset,så setet blir ikke kaldt. Og kan ha ullpledd over barnet :) På langeturer blir for varmt i posen
 
Har Colibri posen til lillesøster. Har ikke tatt den i bruk enda, men gleder meg. Synes den er så fin + virker veldig god. Jeg ville ha pose uten dun.
 
Back
Topp