Barselgruppe - Oslo

anines

Elsker forumet
Noen fra Oslo her?:) Bor for tiden på grünerløkka, men flytter til Nordstrand i begynnelsen av august og er absolutt ikke kjent der. Vet det ikke er langt fra sentrum osv, men når du er oppvokst midt i sentrum føler du likevel at det er et stykke unna! Hehe.

Det jeg lurte på er om noen vet om noen barselgruppe eller noe sånt rundt nordstrands området evt om noen er Intressert i å møtes?:)

Jeg er intr i barselgruppe i Oslo og omegn:) men vi bor på andre siden da, like utenfor Oslo. Men hvertfall om det blir snakk om en gruppe som møtes litt sentralt :)

Jeg bor på Bjølsen så er vel i mellom dere..:p men er vel vanlig å få barselgruppe gjennom helsestasjon er det ikke? Men er selvsagt med på en bv barselgruppe også

Det er vel vanlig å komme inn i en barselgruppe gjennom helsestasjonen ja, men jeg har ikke gått til jordmor via helsestasjon så har egentlig ikke fått noe informasjon om det! :) Men kommer vel til å gå til helsestasjonen når lille blir født.

Har heller ikke gått til JM :) Man pleier å få via HS, men ofte litt seint, sånn etter 6 uker eller noe? Sist kom jeg bare sammen med masse damer som var mye mye eldre enn meg og hadde 4 barn fra før, så det ble ikke så bra synes jeg.

Det er vel vanlig å komme inn i en barselgruppe gjennom helsestasjonen ja, men jeg har ikke gått til jordmor via helsestasjon så har egentlig ikke fått noe informasjon om det! :) Men kommer vel til å gå til helsestasjonen når lille blir født.

Har en venninne med en datter på 1,5 uke som snart flytter til Nordstrand. Hun har sendt Mail til helsestasjon og varslet at hun flytter dit slik at de setter henne i en passende Barselgruppe etter sommeren. Anbefaler deg å gjøre det samme ;)

Venter på "Lillebror", termin 2.juli

Har en venninne med en datter på 1,5 uke som snart flytter til Nordstrand. Hun har sendt Mail til helsestasjon og varslet at hun flytter dit slik at de setter henne i en passende Barselgruppe etter sommeren. Anbefaler deg å gjøre det samme ;)

Venter på "Lillebror", termin 2.juli

Åh, takk for tips!:)

Har heller ikke gått til JM :) Man pleier å få via HS, men ofte litt seint, sånn etter 6 uker eller noe? Sist kom jeg bare sammen med masse damer som var mye mye eldre enn meg og hadde 4 barn fra før, så det ble ikke så bra synes jeg.

Ser det at det kanskje ikke alltid kan klaffe hvis det er noen som er veldig mye eldre. Har tenkt på det selv, at det kan bli kjipt å komme i en sånn gruppe. Er bare 23 selv, så ser for meg at det som hadde funket best hadde vært opp til 30 eller noe.

Ser det at det kanskje ikke alltid kan klaffe hvis det er noen som er veldig mye eldre. Har tenkt på det selv, at det kan bli kjipt å komme i en sånn gruppe. Er bare 23 selv, så ser for meg at det som hadde funket best hadde vært opp til 30 eller noe.

Ja, jeg var 21 da og er 25 nå. Kommer greit overens med de fleste, men det blir jo ofte litt mer naturlig med de rundt samme alder :)

Er med jeg, men er 32 da!:D

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
Gjør ingenting det da :) sist gruppa fra HS var bare at alle andre var så mye eldre og jeg var den eneste som var så ung, da blir man jo litt utenfor på en måte. Men har flere venner som er over 40 også jeg :-)

Når har dere termin? Evt hvor gamle er barna deres? Jeg har termin 7. august. Håper tiden går fort fremover nå, for begynner å bli sliten og lei, spesielt i denne varmen som har vært!

Når har dere termin? Evt hvor gamle er barna deres? Jeg har termin 7. august. Håper tiden går fort fremover nå, for begynner å bli sliten og lei, spesielt i denne varmen som har vært!
Jeg har termin 8. august, venter en gutt, også har jeg en gutt på 3,5 fra før :) Er også lei av varmen! Men skal prøve å ikke klage alt for mye, det er tross alt bedre enn hutrende vinter :)

Jeg har tarmin i 8 aug også på ullevål
Venter på gutt nb 2.har en gutt på 2år nå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Er ikke her inne så ofte, men er gjerne med på barseltreff :) Bor på Oppsal, og har en gutt på 3,5år fra før. Er 32år.
Har termin 4 August, men håper han kommer litt før, er ganske klar nå :)

Hei! Jeg er gjerne med på barseltreff. Bor midt i Oslo, og kjenner ikke noen andre som er hjemme med baby for tiden. Jeg har termin 1 august, med en liten gutt :) Er 26 år og venter min første:)

Sofie:)

Skal vi prøve å organisere et lite treff neste uke f.eks? Så får de av oss som har fått ta med seg babyen og vi andre får ta med magene våre...;)

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app

Back
Topp