Igangsetting eller tett oppfølging

Mysecondbaby

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Jeg var hos legen idag men hadde 2+ protein i urinen , så jeg ble videre sendt til sykehuset for å ta blod prøve og det skal vurderes i morgen for hva som skal skje med meg .. Det er så typisk for jeg har bestilt sommerland med overnatting for 4 voksne og et barn . Men legen ville følge meg tettere opp siden jeg fikk svangerskapsforgiftning med første mann . Er litt redd at lille nurker ikke klarer seg da jeg kun er 35 uker i dag .. Kryss fingeren for meg jenter ..

Sent from my iPhone using BV Forum

Krysser fingerne, men alt går nok fint :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Krysser fingrene for at det ikke utviklet seg i nevneverdig grad og at du kan ruge noen uker til.

Kjipt at du akkurat har bestillt ferie :-(

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nurket er 35 uker så det går så bra atte, der kan du bare senke skuldrene. Viktig at du følges opp da fremover. Ønsker deg lykke til :)

Tusen takk alle sammen , håper virkelig at nurker klarer å holde seg til uke 37 .. Lille gutt har gleder seg kjempe lenge til sommarland

Må nevne at blodtrykket var helt fint kun protin i urin var på 2+ , er det stor sjanse for at jeg blir satt i gang ?

Jeg ble videresendt til sykehuset etter legebesøket idag for å ta blodprøver, så jeg får svar fra døden i morgen om hva som skjer med meg .. Men så gjerne vente noen uker til i hvertfall til uke 37

Jeg hadde +3 i urinen og ble ikke satt i gang av den grunn :-) trenger ikke være svangerskapsforgiftning :-)

Hadde også 3+ på protein sist, og 2+ på kontroll i dag. Blodtrykket er fint, og de ser det bare an foreløpig :) det skal mer til enn bare protein i urin for at de setter oss igang ;)

Hadde også 3+ på protein sist, og 2+ på kontroll i dag. Blodtrykket er fint, og de ser det bare an foreløpig :) det skal mer til enn bare protein i urin for at de setter oss igang ;)

men jeg ble sendt videre og tok blodprøver, så får håpe alt går bra i morgen ..

Her har jeg hatt 3+ de siste 3 ukene.. Blodtrykket er fint fremdeles, men jeg er inne på kontroll en gang i uken.. og de er veldig obs på forskjellige symptomer. men det går fint.. :) Og da løper jeg også rundt etter en 3 åring med sommer ferie, en aktiv hund, og mannen er på jobb.. så er heldigvis ikke nødvendigvis døden å ha protein i urinen. Masse lykke til! Håper dere får dratt på ferie!

men jeg ble sendt videre og tok blodprøver, så får håpe alt går bra i morgen ..
Blodtrykket ditt er jo veldig fint fortsatt! Men det er jo greit å være obs på om du plutselig skulle få hodepine, ødemer eller andre tegn.. De passer ofte litt ekstra på når mor har hatt svangerskapsforgiftning tidligere, men jeg har aldri hørt om noen som blir satt igang kun pga proteiner ;) da hadde det blitt travelt på føden, mange har jo litt utslag hele tiden!

Nå har jeg fått tatt en del prøver , så venter på hva legen sier ..

Blodtrykket ditt er jo veldig fint fortsatt! Men det er jo greit å være obs på om du plutselig skulle få hodepine, ødemer eller andre tegn.. De passer ofte litt ekstra på når mor har hatt svangerskapsforgiftning tidligere, men jeg har aldri hørt om noen som blir satt igang kun pga proteiner ;) da hadde det blitt travelt på føden, mange har jo litt utslag hele tiden!

Jeg har hovnet opp på beina , håper jeg kan få reist hjem snart da har jeg venter Ca 1 time på svar fra legen

Håper du får svarene du ønsker :) du får oppdatere oss :)

Back
Topp