9.juli ☆♧

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God morgen.
Ble vekket 5.50 av min lille morgenfugl. Følte meg uthvilt så sto opp med han. Nå har Mina våknet også. Tidlig.

Jeg skal snart sminke meg osv. Drar rundt 8.30 :-)

Hva skal dere i dag?
Har dere sovet godt? :-D :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

God morgon :)

Oi, det var tidlig, ja.. Alt før 7 er natt for meg :P Vist ikkje blir eg reine zombien resten av dagen. :D

Me sto opp klokka 7 i dag.
Idag skal eg på sjukehuset, ellers ingen andre planer. Blir å nyte det fine sommerværet som me har fått i allefall. :D

God morgen.
Ble vekket 5.50 av min lille morgenfugl. Følte meg uthvilt så sto opp med han. Nå har Mina våknet også. Tidlig.

Hva skal dere i dag?

Så bra at du følte det uthvilt så tidlig på morran da! Gjør ting litt enklere.:) Ha en fin dag!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Oi, det var tidlig, ja.. Alt før 7 er natt for meg :P Vist ikkje blir eg reine zombien resten av dagen. :D

Idag skal eg på sjukehuset, ellers ingen andre planer. Blir å nyte det fine sommerværet som me har fått i allefall. :D
Jeg synes vi har vært heldig med været så langt i sommer altså. Best å nyte det, som du sier, for det kan snu når som helst!:)
Hva skal du på sykehuset? Lykke til og ha en fin dag.:)

God morgen.

Hva skal dere i dag?

Det var jaggu meg tidlig:eek::p
Idag sov vi til halv 7. Emmeth sover sin første lur:)
Ha en fin dag på jobb, søta:D

•☆Tastedingsen☆•

Deilig med finvær, nyte det mens man kan ja;) hva skal du på sykehuset? Håper alt er bra med deg?. Lenge siden du har vært innom:)

•☆Tastedingsen☆•

God morgen!
Vi har sovet godt og stod opp 8.45. Varmt og delvis overskya her i dag. Jen skal en tur til dagmamma snart og jeg skal holde på med noen prosjekt ute i ro og fred.:)

Så Deilig og sove så lenge:D:D:D
Kose deg med hagen og litt barnefri;) herlig med go'vær:D:D:D

•☆Tastedingsen☆•

Vi sto opp halv 7 idag. Er nå 24 grader i skyggen;) var i sverige igår og handla, der var det overskya og 33 grader:eek: varmt...
Har drivi litt i hagen, mannen og barna bader i bassenget og Emmeth sover lur:D:D
Mannen og unga overrasket meg med verdens fineste krus da vi kpm hjem:)
Ha en fin dag alle sammen;)
1404896108652.jpg

•☆Tastedingsen☆•

Lennypenny: Ha en fin dag på jobb :D tidlig oppe du! Men funker om man er uthvilt ;)

*TryllTryll*: lykke til på sykehuset, hva skal du der foresten? :)

Lilla-87: nok en sein morgen hos dere:D tok det lang tid før Jenny sovna igår? Er det en sånn ekstradag hos dagmamma eller?:D

Mammatil2prinsesser&1prins: for en nydelig kopp!! Så snille dem er;) har ønsket meg en mammakopp jeg å, men får det aldri:P haha..

Lennypenny: Ha en fin dag på jobb :D tidlig oppe du! Men funker om man er uthvilt ;)

*TryllTryll*: lykke til på sykehuset, hva skal du der foresten? :)

Lilla-87: nok en sein morgen hos dere:D tok det lang tid før Jenny sovna igår? Er det en sånn ekstradag hos dagmamma eller?:D

Mammatil2prinsesser&1prins: for en nydelig kopp!! Så snille dem er;) har ønsket meg en mammakopp jeg å, men får det aldri:P haha..
Hun styra en del i går, ja. Tror det er trass kombinert med varme, så jeg satte vifta hennes på en stol slik at hun fikk kald luft mot senga. Tror det hjalp litt.:)
Ja, det blir en ekstradag hos dm.:p Dattera til dm på 9 år savner Jenny og var i ekstase da vi kom dit i dag. Fib ordning for alle parter dette her.;)

Vi sto opp halv 7 idag. Er nå 24 grader i skyggen;) var i sverige igår og handla, der var det overskya og 33 grader:eek: varmt...
Har drivi litt i hagen, mannen og barna bader i bassenget og Emmeth sover lur:D:D
Mannen og unga overrasket meg med verdens fineste krus da vi kpm hjem:)
Ha en fin dag alle sammen;)
Vis vedlegget 67972

•☆Tastedingsen☆•
For en fin overraskelse!:)
Så kjekt å kunne handle litt i Sverige. For oss blir det for langt å kjøre..

God formiddag:)

Vi våknet av Leoh litt før 8 :) de to andre sov bitte litt lenger.
Men jeg var veldig trøtt og hadde skikkelig vondt i hodet når jeg sto opp! Har vært inne hos Emira 4 ganger inatt, og det med bare 1 time mellom hver gang!..men hodet er bra nå da :) sambo klagde over å ha fått lite søvn fordi han la seg ikke før 1:30:P han måtte jo tross alt se på fotball! Hehe..

Nå gikk han ut med jentene :) kansje jeg tar dem med til mamma etterpå.. mulig Leoh blir med å! Men ikke sikker enda;)

Ønsker dere en fin dag :D

Hun styra en del i går, ja. Tror det er trass kombinert med varme, så jeg satte vifta hennes på en stol slik at hun fikk kald luft mot senga. Tror det hjalp litt.:)
Ja, det blir en ekstradag hos dm.:p Dattera til dm på 9 år savner Jenny og var i ekstase da vi kom dit i dag. Fib ordning for alle parter dette her.;)

Greit med vifter når det er så varmt. Liana har en gulvvifte på rommet sitt, men hun vil ikke ha den på når hun skal sove. Så jeg må slå den på når hun har sovna :P hehe..

Så moro for alle sammen da :D og deilig å både få litt barnefri + at hun kansje blir mer sliten :P hehe..

Greit med vifter når det er så varmt. Liana har en gulvvifte på rommet sitt, men hun vil ikke ha den på når hun skal sove. Så jeg må slå den på når hun har sovna :P hehe..

Så moro for alle sammen da :D og deilig å både få litt barnefri + at hun kansje blir mer sliten :P hehe..
Ja, vifte må til på rommet til Jenny. Kveldssola varmer innmari godt der inne!
Veldig godt med litt avlastning, for det merkes at hun blir fort lei av mammaen sin SAMTIDIG som at hun blir mammadalt.:p Håper hun blir sliten og sovner enklere i kveld, ja.:)

Kos dere hos mamsen din!!!:)

Eg er plaga ein god del med hodepine, svimmelhet og kvalme. Så var til nevrolog. :)
Blei bestilt MR i dag for å utelukke noke alvorlig. Men trur nok det berre er migrene.

Lillemor sover søtt no, og eg kjenne på meg at eg vil skippe husarbeid og ta meg ein blund eg og ;)

Eg er desverre alt for lite innom, men får prøve å bli flinkere :) (Ja, det har eg vist sagt før og :P)

Ja, vifte må til på rommet til Jenny. Kveldssola varmer innmari godt der inne!
Veldig godt med litt avlastning, for det merkes at hun blir fort lei av mammaen sin SAMTIDIG som at hun blir mammadalt.:p Håper hun blir sliten og sovner enklere i kveld, ja.:)

Kos dere hos mamsen din!!!:)

Ja sånn er det her å.. sola skinner inn på rommet til både Emira og Liana hele ettermiddagen og kvelden..så blir veldig varm og tett luft der inne:(

Ja da er det ekstra godt med avlastning! Hehe..

Eg er plaga ein god del med hodepine, svimmelhet og kvalme. Så var til nevrolog. :)
Blei bestilt MR i dag for å utelukke noke alvorlig. Men trur nok det berre er migrene.

Lillemor sover søtt no, og eg kjenne på meg at eg vil skippe husarbeid og ta meg ein blund eg og ;)

Eg er desverre alt for lite innom, men får prøve å bli flinkere :) (Ja, det har eg vist sagt før og :P)
Greit å få det sjekka da. Slitsomt å gå med slike plager over lengre tid. God bedring til deg!:)
Fint bilde av vesla! Jeg kan ikke huske å ha fått med meg hva hun heter? *surrehode*

Back
Topp