Hvis du titter innom her så...

Går i ett her også...jeg har begynt på jobb igjen og merker godt at døgnet ikke har nok timer :) Har heldigvis fri mandager så får litt ekstra tid da. Teller ned dager til ferie om tre uker...da blir det avslapping med familien og en tur til Kristiansand siste uken :) Har dere noen ferieplaner da?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Eg og har fri 1 dag i uken heldigvis. Då har eg begge guttene heime og vi kooser oss. Spesielt de dagene flyr;-) vi har ikkje bestemt sommer ferie endå. Lyst å ta oss en tur til syden i september.. så mulig det blir kristiansand i sommer; -)


Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Innom fra ferie i det store utland Sverige ;) Har hatt to fantastiske dager i Tanumstrand..19.juni feira vi 9 år sammen og sambo avslutta dagen med frieri, så nå er jeg nyforlova og VELDIG lykkelig på hyttetur i Stømstad :D
 
Innom fra ferie i det store utland Sverige ;) Har hatt to fantastiske dager i Tanumstrand..19.juni feira vi 9 år sammen og sambo avslutta dagen med frieri, så nå er jeg nyforlova og VELDIG lykkelig på hyttetur i Stømstad :D
Gratulerer så masse:-D så kjekt då:-D kos dere masse på nyforlovaferie:-D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Innom fra ferie i det store utland Sverige ;) Har hatt to fantastiske dager i Tanumstrand..19.juni feira vi 9 år sammen og sambo avslutta dagen med frieri, så nå er jeg nyforlova og VELDIG lykkelig på hyttetur i Stømstad :D

Gratulerer så mye :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
20 timer siden eg ble vekka.. sove no etter seinvakt før det er tidlig vakt imorgen.. natta jenter:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Ryddedag i kjelleren...flau over hvor mye dritt vi tar vare på :O Men nå blir det orden :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ryddedag i kjelleren...flau over hvor mye dritt vi tar vare på :O Men nå blir det orden :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Altid like sjokkerende det;) hehe men gu kor deilig når det er gjort;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
God morgen :) Fri idag :-D Skal på barnefri shopping med en god venninne...så godt med en sånn dag innimellom :) Bare kikke i butikker uten tidspress og noen som venter på å bli henta i bhg osv :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
God morgen :) Barnefri shopping hørtes nydelig ut ;) Her nytes late dager i Strömstad. Var innom Sportshoppen i Tanumstrand, og Happyland på grensa, så nå er bilen fyllt opp med regntøy, fleece og dresser til barnehagestart ;) Utrolig hvor fort det går å handle(MASSE) når det er halv pris, halv pris av rød pris +++ I dag skal vi til Lysekil på et akvarie, så nå er det vel på tide å hive seg rundt mens Olai tar første lur. Ha en fin dag alle sammen!
 
God morgen :) Barnefri shopping hørtes nydelig ut ;) Her nytes late dager i Strömstad. Var innom Sportshoppen i Tanumstrand, og Happyland på grensa, så nå er bilen fyllt opp med regntøy, fleece og dresser til barnehagestart ;) Utrolig hvor fort det går å handle(MASSE) når det er halv pris, halv pris av rød pris +++ I dag skal vi til Lysekil på et akvarie, så nå er det vel på tide å hive seg rundt mens Olai tar første lur. Ha en fin dag alle sammen!

Nyyyydelig var det...ble ny olajakke, bukse og ett par topper på meg. Og litt til barna da;-) Oioioi mye salg i sverige nå? Vi vurderer en tur til charlottenberg snart...er vel kanskje ca samme butikkene og tilbudene der :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Nyyyydelig var det...ble ny olajakke, bukse og ett par topper på meg. Og litt til barna da;-) Oioioi mye salg i sverige nå? Vi vurderer en tur til charlottenberg snart...er vel kanskje ca samme butikkene og tilbudene der :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er alltid mye salg på Sportshoppen, og var mye 50% på høst/vintertøy i barnebutikkene..skal vel få unna fjorårets før det nye kommer inn på slutten av sommeren. Olai bryr seg ikke så mye om han går i last years fashion, og det gjør ikke mora heller ;)
 
Er alltid mye salg på Sportshoppen, og var mye 50% på høst/vintertøy i barnebutikkene..skal vel få unna fjorårets før det nye kommer inn på slutten av sommeren. Olai bryr seg ikke så mye om han går i last years fashion, og det gjør ikke mora heller ;)

Liker salg :-D Passa på å kjøpe vinterdresser på salg i vår bla...så kjekt å slippe unna med å betale halve prisen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hjemme igjen og i seng :) I morgen skal vi være faddere for gutten til ett vennepar (min nærmeste venninne med mann)...så idag har ettermiddagen gått med til å hjelpe med pynting og matlaging der mens sambo var på slektstreff med unga :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Innom etter en fantastisk festivalhelg med bl.a Big bang, Comet Kid og Oslo Ess...som blei toppa med en vannvittig bra Karpe Diem avslutning :) Merker kroppen er litt ekstra sliten, og sov helt til 11 i dag(for første gang siden mini kom) men såååå verdt det :D Elsker festival!! I dag skal vi hjemover, og i morra starter ny uke med kontroller, vaksine på mini +++ så her er det hverdager sjøl i ferien ;) Gruer litt for denna MMR vaksina, og håper han slipper de verste reaksjonene :p Ha en fin dag og ei fin uke!
 
Innom :) Slapper av på sofaen. ..lader opp til trappevask :) Sambo tar med unga på hytta med svigers, mens jeg skal jobbe ut uka før det er ferie på meg også. Mens de er borte skal jeg beise og male trappa inne :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
iiiik storebror har mast og mast om at lillebror skal flytte inn på hans rom.. og idag har vi rydda, vaska og flytta sengen til lillebror inn til storebror. blir spennende å se korleis det går ikveld;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
iiiik storebror har mast og mast om at lillebror skal flytte inn på hans rom.. og idag har vi rydda, vaska og flytta sengen til lillebror inn til storebror. blir spennende å se korleis det går ikveld;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Spennende :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
iiiik storebror har mast og mast om at lillebror skal flytte inn på hans rom.. og idag har vi rydda, vaska og flytta sengen til lillebror inn til storebror. blir spennende å se korleis det går ikveld;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hvordan gikk første natta? :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Hjemme alene...helt alene :) Sambo og unga dro på hytta til svigers igår, mens jeg skal jobbe :( Ferie for meg også fra klokka fire på lørdag. Så i går kveld tok jeg meg en halv cider, bakte horn og slappet av. Idag er det jobb fra 11.30 til 19...prøve å få rydda en del på rommet til lillebror i kveld. Mye ull som må gås gjennom og legge bort det som er lite :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Hvordan gikk første natta? :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
over all fofventning. :D begge so na som en stein med en gang. det var litt seint då, så de var ganske trøtt. men pleier ikkje å bare kunne ligge minsten i sengen å gå ut;) håper det fortsetter:D ikkje ofte storebror må vente på at lillebror skal våkne;);)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp