Noen som har prøvd det før? Erfaringer? Gikk 10 dager over sist, og har ingen planer om å gjøre det igjen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her hvor jeg bor er det jordmoren min som skal gjøre det, hun setter de første gangen på 36-ukers kontrollen. Spør din jordmor, evt sykehuset du skal føde på om de har dette tilbudet, eller kjenner til noen som tilbyr. I Stavanger virker det som om akupunktur er alfa og omega på føden. Jeg spurte også en vanlig akupunktør om dette, men han var svindyr...Hvor får man gjort det da?
Sent from my iPhone
Her hvor jeg bor er det jordmoren min som skal gjøre det, hun setter de første gangen på 36-ukers kontrollen. Spør din jordmor, evt sykehuset du skal føde på om de har dette tilbudet, eller kjenner til noen som tilbyr. I Stavanger virker det som om akupunktur er alfa og omega på føden. Jeg spurte også en vanlig akupunktør om dette, men han var svindyr...
Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
Det veqft jeg ikke, er førstegangsfødende. Men vanlig akupunktur har virket på meg før, og jeg tenker det skader ikke å testeOkeimen funker det da?
Sent from my iPhone