Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun sitter fremdeles bra en god stund til i babysetet. Med storebror byttet vi ved 7mnd fordi han ikke ville ligge bakover. Men setet til vesla står i base og hun sitter ganske oppreist i det (nesten for mye da hun var lita). Men jeg tenkte det var greit å bestemme seg for ett og da kunne være klar til å slå til når det kom tilbudDet er anbefalt å vente lengst mulig før man bytter over til bilsete nr2.. Vi har vært rundt å undersøkt en del og vi kommer til å kjøpe Britax max - way. Det er plustest godtkjent opptil 25kg. Besafe tar altfor storplass i bilen vår, da vi har en liten stasjonsvogn. Ble anbefalt britax av damen på butikken også..![]()
Noen grunn til at de setene står bra i Volvoer? For vi har jo Volvo. De er jo gode på barnesikring deVi fikk Volovo bilstolen i dåpsgave (det er en Britax) siden den var testvinner 2 år tilbake er jeg fornøyd med det. GLEDER meg til å bruke den, for nå har jeg så vondt av lille venn, han renner bort i svette i maxi cosi stolen sin. Men han er for liten anda :-(
Februar -14 mamma <3
Hun sitter fremdeles bra en god stund til i babysetet. Med storebror byttet vi ved 7mnd fordi han ikke ville ligge bakover. Men setet til vesla står i base og hun sitter ganske oppreist i det (nesten for mye da hun var lita). Men jeg tenkte det var greit å bestemme seg for ett og da kunne være klar til å slå til når det kom tilbudplutselig har jo barnas hus 25% på diverse bilstoler...
Hadde besafe sist og veldig fornøyd, men det tar stor plass. Har også hørt bra om britax. Men synes den ikke har så god plass til bena som besafe. Vet at det ikke har noe å si med bøyde ben, men storebror satt så fint med å kunne ha bena ned. Holdt lenge med 18 kg opp til 4-5 år med storebror så tenker vekten ikke er så nøye her .regner ikke med lillesøster blir en tungvekter hun heller
Sent from my iPhone using BV Forum
Har ikke isofix så den er greiHun i butikken anbefalt et britax uten isofix, da de har større plass til beina i de stolene enn de med isofix.. Dette er eieren av butikken og hun er dyktig på barneutstyr, så vi kjøper der å betaler heller noen kr ekstra for servicen vi får i for og etterkant.. (De har justert selene på bilstolen vi har i dag og vi er velkommen inn neste gang det trengs, da hun kan løse noe under slik det blir mer sele.. ) kjøpt vognen min der også, så får alltid god hjelp!
Jeg tror ikke lille her heller blir tungvekter, men det er greit å vite det tåler så mye
Er er vanskelig valg da vi ønsker det beste for våre søte små
Vi har vært rundt flere steder og spurt ut om de forskjellige setene og flere har anbefalt britax.. (Vi har også Volvo)
Sent from my iPhone using BV Forum
Da får du vel bruke den som er kommet best ut i test av de som er på markedet da, bedre det enn ingentingHar sjekka tester gjort på nett. Ingen stoler er gode nok, liksom. Dersom det ikke kommer en megabra stol til høsten, så vet jeg ikke hva jeg gjør...
Da får du vel bruke den som er kommet best ut i test av de som er på markedet da, bedre det enn ingenting
Februar-14 mamma <3
Som sagt, ta den som er best i test... Mener jeg så en test av en klippan stol sist du nevnte de, kan se om jeg finner den igjen.Flere er jo direkte farlig. Noen som har hørt om klippan? Har ikke funnet noe informasjon om de stolene på nett...
Cybex sirona scorer jo bra ser det ut for.
Februar-14 mamma <3