Barnevogn

Har allerede bestillt ei emmaljunga edge, har sett oss ut ei, så bestilte den på siste bestilling for 2014 modellene, var så redd den skulle gå ut/forandres, hehe.

Vi har emnaljunga fra sist gang og skal skaffe oss babyjogger i tillegg :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har bestemt meg for emmaljunga edge duo i fargen sandhamn som kommer i august :)

Har teutonia spirit, ingen problem med vinterpose i den! Hadde Edge duo først til storebror men den veide enormt mye og var alt for stor og tung.. Sittedelen er enorm til en baby som kan sitte.. Så den solgte jeg når mini var 7-8 mnd

Hentet vogna i helga!:) tfk joggster twist. Har ingen erfaringer fra før, men har falt veldig for denne!:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1404125156319.jpg
    1404125156319.jpg
    51,4 KB · Visninger: 45
  • 1404125166399.jpg
    1404125166399.jpg
    56,5 KB · Visninger: 46
Jeg har bestillt Emmaljunga Mondial i hvit :) Gleeeeder meg til å få vogna i hus :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Titter innom litt jeg. ^^
Emmaljunga sin 2015-kolleksjon har fått noen endringer. Altså på Super Viking, Viking, Dobbel Viking, City Cross og Super Nitro så vil det komme lufthjul sånn som det er på Edge og Mondial. Om dere ikke liker sportsdelen til Edge/mondial så går det an å bruke den ergonomiske liggedelen til Super Viking (Viking og dobbel viking blir for smal). :) Det vil si at de overnevnte modellene vil bli mer behagelig å trille og hjulene tåler mer! Snakket med en som jobber for Emmaljunga da jeg hadde vogna på service i går og han bekrefta alt og litt mer! :D Så plastikkhjulene vil da forsvinne, lufthjulene kommer inn og mange nye lekre farger komme. :) Håper denne hjalp litt for dere som vurderer Emmaljunga!

Har heldigvis vogner nok fra før. En stor og god Simo duo som det skal trilles/soves i hjemme, og en Mountain buggy urban jungle som skal være "ta-med-seg-rundt-om-kring" vogn. Pluss en quinny zapp xtra, som er perfekt til å feste bilstolen på på kjappe turer. ;)

ImageUploadedByBV Forum1404375507.943322.jpg skal ha den her <3 lett, liten og billig men samtidig stor i bagen!

Sniker litt fra desember. Har alt kjøpt vogn da jeg falt pladask for tfk twist. Jeg kan ikke bruke ei tung vogn på grunn av lett ondt i skuldrene og ryggen. Den er lety og lett å ta i sammen. Er mye i skogen så det blir bra.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Blir visst Emmaljunga på oss :D Bestilte en Super Nitro lørdagen, er utrolig spent
Trodde aldri jeg skulle klare å bestemme meg for bag, men måtte jo til slutt :P

Tror det blir en Emmaljunga Viking her da den har en lett og lang sportsdel.. Veldig usikker enda da jeg har veldig lyst på mondial de luxe men liker IKKE sportsdelen på denne vogna. Ser så tung ut i forhold til andre.

Etter mye om og men, så falt valget på en boogaboo buffalo i dag! Så nå står dronning pynter opp i gangen hjemme:D
Hvilken farge valgte dere? Vi gikk for den lyse rosa, men blir nok et svart trekk også:)

Hvilken farge valgte dere? Vi gikk for den lyse rosa, men blir nok et svart trekk også:)

Helt svart, valgte også å betale ekstra for å få det svarte understellet. Mulig jeg kjøper rødt trekk også ;) Kjempefin vogn!

Back
Topp