Hvilke vogn har du til barnet?

TFK Joggster III med multi-x bag.
Venter utålmodig på å ta den i bruk!
 
Emmaljunga City cross :)

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app
 
har en emmaljunga egde duo som jeg elsker, har brukt den siden fødselen og har nå brukt den som sportsvogn i litt over 1 år, også har jeg en brukt TFK joggster twist, god vogn men litt stor som reisevogn, og nå har jeg akkurat fått i hus en britax b-agile som skal brukes som ferie vogn, meget fornøyd hittil, men har kun brukt den på en kort shopping runde enda :p
 
Vi har en Simo kombi fra 2010, veldig fornøyd med den. Men den er for stor for bilen nå som vi har hundebur også. Så vi skal kjøpe en Tfk joggster twist med multi x bag :) Så har vi en Brio Sing som vi skal selge ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Crescent city. I orange! Fornøyd med den, og er ikke så dyr heller:) Liker at hun kan sitte vendt mot meg, men at det samtidig er lett å svinge.
 
*har vogndilla*
Brio sm*le
Bugaboo Cameleon
Simo Duo
 
TFK joggster Twist med multi-x bag
Babyjogger City Mini som reisetrille og vogn som skal "bo i bilen".
 
Jeg har blitt anbefalt Emmaljunga (city cross)... Og lett påvirkelig som jeg er, så blir det vel at jeg prøver den ut først når jeg skal i butikken. Men det er jo mange ulike typer innenfor emmaljunga. Er det veldig tydelig hvilke type som funker best til hvilke bruk?
 
Jeg har blitt anbefalt Emmaljunga (city cross)... Og lett påvirkelig som jeg er, så blir det vel at jeg prøver den ut først når jeg skal i butikken. Men det er jo mange ulike typer innenfor emmaljunga. Er det veldig tydelig hvilke type som funker best til hvilke bruk?
Det fins en sammenligningstabell på emmaljunga sin hjemme side :) der man kan sammenligne opp i mot så og si alle funksjonene på vogna :) Kommer litt Ann på hvilke krav du har til vogna da? Om du har tenkt ut noe?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Mountain buggy duo, det er søskenvogn. Men tar den ikke i bruk før jeg føder, imens bruker jeg enkel vogn samme merke Mountain Buggy


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Emmaljunga modial de luxe og mountain buggy..
Mest fornøyd med emmaljungaen :)
 
TFK Joggster III med multi-x bag.
Venter utålmodig på å ta den i bruk!
Hvilken stelleveske har du valgt? Vi skal ha samme vogn i sjokolade

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vi ha Emmaljunga Edge Duo med bag og sportsdel - er kjempe fornøyd. Passer godt for de som bor utenfor asfalterte veier :) , Quinny Zapp - ferie variant
 
Hvilken stelleveske har du valgt? Vi skal ha samme vogn i sjokolade
Kjøpte stelleveske på ebay. :)
Vi er forøvrig veldig fornøyde med vogna, den er svært enkel å trille. Liker veldig godt det svingbare forhjulet vi kjøpte i tillegg.
 
Back
Topp