Hvilke vogn har du til barnet?

Nå har vi kun sportsvogn, baby jogger city mini gt! Knallfornøyd! Til neste bebis vil jeg ha tfk joggster twist, hadde emmaljunga edge duo når yngste var baby :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Emmaljunga mondial duo - vanilla leatherette :) Elsker den :-D
 

Vedlegg

  • 1410092100427.jpg
    1410092100427.jpg
    119,6 KB · Visninger: 60
Vi har Troll prestige klassisk. Elsker den! Er så fin og stødig i alt slags vær. Og super lett å få inn og ut av bilen. :D
 
Har kjøpt Bugaboo Buffalo :) gleder meg til å teste den med baby oppi!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjøpte ny vogn til lillemann, og solgte de gamle ;)
Valget falt på Emmaljunga Edge Duo med Duo S understell, i denimblå :)
Valgte den pga tekniske finesser, utstyret som følger med og at den fungerer supert både på grusveier i nærområdet og på shopping. En stor men kompakt vogn som er superlett å trille!
Her er den:
Vis vedlegget 68221

(på bildet ligger babynest og teppe oppi vogna)

Den var fin :D
 
Jeg kjøpte denne fra Trille, bare min er litt annerledes i fargene :) Elsker de store hjulene som kommer til å bli praktisk på snøen i vinter, og det faktum at jeg fikk med en liten dypbag til å ha oppi den store for at det skal bli lunere for babyen på vinteren :D
 

Vedlegg

  • 856020.jpg
    856020.jpg
    29,4 KB · Visninger: 47
Jeg kjøpte denne fra Trille, bare min er litt annerledes i fargene :) Elsker de store hjulene som kommer til å bli praktisk på snøen i vinter, og det faktum at jeg fikk med en liten dypbag til å ha oppi den store for at det skal bli lunere for babyen på vinteren :D
Den likte eg:) er den god i terrenget og kanskje? Ken er da som selge vogna? :)
 
Den likte eg:) er den god i terrenget og kanskje? Ken er da som selge vogna? :)

Jeg har ikke prøvd den selv enda. Jeg kjøpte den faktisk brukt av ei og ho sa at ho til og med hadde hatt med vogna på tur i skogen, så da er den nok veldig god i terrenget :) Tror de selger den flere plasser, men akkurat hvilke butikker som selger den er jeg ikke helt sikker på. Men det kan man jo kanskje finne ut av på Google :)
 
Vi falt for simo kombi i marineblå :)
 
Kjøpte vognen Tako Mille, og storfornøyd :D Gleder meg veldig til å ta den i bruk! :)
 
Emmaljunga edge duo!
 

Vedlegg

  • 1412532108598.jpg
    1412532108598.jpg
    66 KB · Visninger: 27
Back
Topp