Kamillamor
Andre møte med forumet
Jeg er også med!Bare book tid og sted noen. Jeg har startet ferie og permisjon
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det passer for megJeg kan ikke torsdag,mannens squashdag...Hva med onsdag kl 1930 på Charles?
Hehe. Gravidhjernen slår til. Dette skulle skrives til ei venninne. Kan man slette innlegg man poster her..?Ca fra fire og utover tror jeg
Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
Bare å bli med hvis du har anledning og lyst!Jeg bor i Sandnes og har termin 23 august![]()
Gamlaværket kansje? Evt al forno, der har de masse god mat, og jeg som må ha glutenfritt kan trygt spise derCharles & De stengte kl 17.00.. Så da må vi finne en annen plass.. Noen forslag?
Sent from my iPhone using BV Forum
Tror du vi trenger å reservere bord på al forno?Gamlaværket kansje? Evt al forno, der har de masse god mat, og jeg som må ha glutenfritt kan trygt spise der![]()
Jeg har ikke behøvd det før når vi har vært ca fire-seks stykker. Men dersom vi er sikre på at det er der vi vil gå, kan vi jo bare reservere sånn for sikkerhets skyld? Jeg er alltid så usikker på slike avgjørelser, jegTror du vi trenger å reservere bord på al forno?![]()
Sent from my iPhone using BV Forum