Guliver stellebord fra ikea

LoveMyMiracle

Mamma til vakre Adrian <3
VIP
Oktoberskatter 2014
Noen som har det og kan svare meg på et par ting?
Hvor mange cm er det i høyde inni hyllene?
Og hva er målene på overflaten. Lurer på om jeg kan kjøpe en fin og tykk stellematte å ha oppi.

Vi har ikke super stort bad, men dette stellebordet skal gå akkurat der inne :)
 
Jeg har det stellebordet og det er veldig fint :D

Er ikke hjemme akkurat nå, men kan måle i kveld hvis ingen kommer meg i forkjøpet :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har også det stellebordet og har kjøpt stor tykk matte til å ha oppå den , fra babyshop:) Funker kjempe fint...
Skal se om jeg har bilde på tlf.

Er dessverre ikke hjemme, så får ikke tatt mål.
 
Var kjempefine! Spørs om jeg også må ta meg en tur innom jysk i nærmeste framtid:)
Det synes jeg du skal gjøre , de har mange kurver å velge mellom:)
Jeg kjøpte en ganske fin snerten liten skittentøyskurv til å ha ved siden av stellebordet også, i samme stilen. :)
 
Jeg har det stellebordet og det er veldig fint :D

Er ikke hjemme akkurat nå, men kan måle i kveld hvis ingen kommer meg i forkjøpet :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Tusen takk :-D sier gladlig ja til et par mål hvis ikke det er for mye å be om :p
 
Tusen takk :-D <3
Hadde ikke glemt deg altså, ble bare så sent på søndag og var på farten i hele går. Beklager sent svar :)

På toppen bruker vi en Baby Dan-stellematte og den str er veldig fin synes jeg. Plass til litt småsaker lett for hånden :)

Her er et bilde av vårt stellebord, før bleier og håndkler kom i hus :) Kurvene er fra KID og bleiepakkene står så fint i de :)

ImageUploadedByBV Forum1404802438.888981.jpg



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde ikke glemt deg altså, ble bare så sent på søndag og var på farten i hele går. Beklager sent svar :)

På toppen bruker vi en Baby Dan-stellematte og den str er veldig fin synes jeg. Plass til litt småsaker lett for hånden :)

Her er et bilde av vårt stellebord, før bleier og håndkler kom i hus :) Kurvene er fra KID og bleiepakkene står så fint i de :)

Vis vedlegget 67828



Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe det går helt fint :-D Så fint du har gjort det med stellebordet, ålreit å få litt inspirasjon til løsninger :-D
 
Hadde ikke glemt deg altså, ble bare så sent på søndag og var på farten i hele går. Beklager sent svar :)

På toppen bruker vi en Baby Dan-stellematte og den str er veldig fin synes jeg. Plass til litt småsaker lett for hånden :)

Her er et bilde av vårt stellebord, før bleier og håndkler kom i hus :) Kurvene er fra KID og bleiepakkene står så fint i de :)

Vis vedlegget 67828



Sent from my iPhone using BV Forum

Så fint. :) kan du ta målene på stelleputa? :) Skal på handling i morgen, og gjøre det siste..
 
Back
Topp