Stavanger

Når og hvor?!?:-)

Passer egentlig for meg også med 8. april :)

Skal jeg bestille bord til 4 personer? Cas88, SnartTobarnsmor og Uerfaren?:)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Jeg ser jeg kommer inn veeeldig sent her, var treg med å komme i gang med hele forumgreia. Er det for sent å slenge seg med i gjengen? Jeg bor selv på klepp, har termin 18. August :-)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Jeg ser jeg kommer inn veeeldig sent her, var treg med å komme i gang med hele forumgreia. Er det for sent å slenge seg med i gjengen? Jeg bor selv på klepp, har termin 18. August :-)

Er da vel ikke for sent ute ;) bare kjekt med flere som vil treffes! :)
Vi får prøve å finne en plass og dato for et treff kanskje da? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er da vel ikke for sent ute ;) bare kjekt med flere som vil treffes! :)
Vi får prøve å finne en plass og dato for et treff kanskje da? :)

Det hadde vært koselig! Jeg har to uker igjen på jobb før permisjon, deretter er det cafetid, fødetid og babytid! Glede :-)

Det hadde vært koselig! Jeg har to uker igjen på jobb før permisjon, deretter er det cafetid, fødetid og babytid! Glede :-)

Jeg fant ut at jeg har seks arbeidsdager før jeg går ut i permisjon, ble litt sjokka gitt! :p

Da, hvis de fleste er i form, kan vi jo treffes en gang nå snart? Det begynner jo å nærme seg termin for noen, så det er jo ikke sikkert alle orker :-) selv er jeg uforskamma rask til beins o_O men jeg er med dersom det blir treff, så får vi høre hva resten av folket ønsker :-)

Da, hvis de fleste er i form, kan vi jo treffes en gang nå snart? Det begynner jo å nærme seg termin for noen, så det er jo ikke sikkert alle orker :-) selv er jeg uforskamma rask til beins o_O men jeg er med dersom det blir treff, så får vi høre hva resten av folket ønsker :-)

Ja, det høres ut som en plan! Har vært på ett treff med Kamillamor og SnartTobarnsmor, kanskje de også vil være med :)

Back
Topp