Hva er det dummeste du har hørt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Du må ikke finne på å gi babyen din smokk eller flaske før hun er minst 6 uker!!
Resultatet er jo nå en baby som nekter begge deler..

Sent from my iPhone using BV Forum
Er ikke sikkert baby hadde tatt det uansett da:) Er ikke krise heller hvis du fullammer, da kan hun bare få tutekopp når hun skal ha noe annet å drikke. Litt verre hvis du må gi mme da.
Her nekter hun også å ta flaske, men så fullammer jeg og får heller ikke til å pumpe så det er ikke noe problem.
Og tommelen har funnet veien inn i munnen!
Men igår sovna hun faktisk i vogna mens hun sutta på biteringen:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er ikke sikkert baby hadde tatt det uansett da:) Er ikke krise heller hvis du fullammer, da kan hun bare få tutekopp når hun skal ha noe annet å drikke. Litt verre hvis du må gi mme da.
Her nekter hun også å ta flaske, men så fullammer jeg og får heller ikke til å pumpe så det er ikke noe problem.
Og tommelen har funnet veien inn i munnen!
Men igår sovna hun faktisk i vogna mens hun sutta på biteringen:)

Her var det krise da mini nektet å ta flaske. Jeg hadde mer enn nok melk, men har en hest som krever litt oppmerksomhet også. Mye prøving resulterte i at vi fant smukk og flaskesmukk som var godkjent ;)

Her var det krise da mini nektet å ta flaske. Jeg hadde mer enn nok melk, men har en hest som krever litt oppmerksomhet også. Mye prøving resulterte i at vi fant smukk og flaskesmukk som var godkjent ;)

Flaskesmukk?

❤️Gutt 24.02.14❤️

Sånn ja, trudde det var ein eigen type :P

❤️Gutt 24.02.14❤️

Nei, han er ikle trøtt han, da hadde han sovnet! Jammen fint svigermor kan fortelle meg at ungen som sutrer og gjesper, ikke er trøtt..

Nei, han er ikle trøtt han, da hadde han sovnet! Jammen fint svigermor kan fortelle meg at ungen som sutrer og gjesper, ikke er trøtt..

Hva skulle man gjort uten alle disse hjelpsomme folka som kjenner ungene våres bedre enn oss selv? :p modern driver og påstår mini er sulten hver gang han knirker litt. Hun har aldri fullammet selv og tror ikke helt på meg at det fortsatt går an å bare gi pupp.. Så har måtta demonstrert at han ikke er sulten ved å legge han til puppen og la henne se at han ikke drikker eller vrir seg vekk!

Februar-14 mamma <3

Får ikke til å amme offentlig da baby skal følge med på alt som skjer. Etter å ha prøvd og mislyktes på cafe med svigermor presterer hun å si:"Stakkars deg som er så sulten, viss bestemor hadde hatt melk i puppene så skulle du fått fra meg"....

Får ikke til å amme offentlig da baby skal følge med på alt som skjer. Etter å ha prøvd og mislyktes på cafe med svigermor presterer hun å si:"Stakkars deg som er så sulten, viss bestemor hadde hatt melk i puppene så skulle du fått fra meg"....

Har samme problem.. Hvis noen hadde sagt det til meg hadde jeg slått tror jeg! At folk ikke bare kan knepe igjen nebbet sitt..

Mannen min fikk servert av farn sin at "det er bare tullekuker som lager tuller med øyner blå."
Jeg har ofte hørt at jeg skjemmer henne bort når jeg koser med henne.
"Stakkar! Er de så slem med dag? Slår de deg? Kom, så skal vi ringe barneværnet." Skal sies at jeg ble virkelig pisst off. Ba vedkommende om å raise en viss plass med ei kanne diesel.
Siste kan mamma si, men det er bare på spøk. Men må minne henne på at det er en storebror som kanskje ikke skjønner at det er tull...

Du må ikke finne på å gi babyen din smokk eller flaske før hun er minst 6 uker!!

Her tok hun både smokk og flaske fra første uka, men nektet begge plent fra 2 mnd gammel. Sønnen min fikk ingen av delene før han var 6 uker, tok begge deler fint etterpå. Så det der tror jeg ikke er noe hold i. Så lenge de tar puppen fint, så er det ikke noe problem

Her tok hun både smokk og flaske fra første uka, men nektet begge plent fra 2 mnd gammel. Sønnen min fikk ingen av delene før han var 6 uker, tok begge deler fint etterpå. Så det der tror jeg ikke er noe hold i. Så lenge de tar puppen fint, så er det ikke noe problem

Kanskje ikke for deg, men her har det absolutt vært et problem.

Her ga vi tutt på dag to, og nå først er han begynt å godta den (har prøvd utallige varianter), så er ikke sikkert d hadde fungert selv om du hadde prøvd fra starten.

Februar-14 mamma <3

Her ga vi tutt på dag to, og nå først er han begynt å godta den (har prøvd utallige varianter), så er ikke sikkert d hadde fungert selv om du hadde prøvd fra starten.

Februar-14 mamma <3
Nei, det er aldri noen garanti. Men hadde jeg gjort det når jeg selv følte at ammingen gikk greit og ikke hørt på hva alle andre mente. Så hadde sjangsen nok vært større for at hun hadde godtatt noe annet enn kun brystet

Mannen min fikk servert av farn sin at "det er bare tullekuker som lager tuller med øyner blå."

Fy faen jeg lo så jeg grein, hysterisk!

Fullstendig enig! Her gav vi smokk fra dag 2.

Var ikke det jeg mente. Hvis babyen tar puppen fint så er det ikke noe problem å gi smokk eller flaske før 6 uker

Hørt i går i kassakø da mini sutrer (det viser seg han har full bleie uten at jeg har oppdaget det enda):

- trenger pupp han hører jeg.
Nei, han har akkuratt fått, svarer jeg.
- å, han er bare bortskjemt han der da...

Øøøøøøø?!?!
DET SVARTE JEG IKKE PÅ

Februar -14 mamma <3

Jeg liker ikke spørsmålet: er han snill?? JA, han er snill.. Han har ikke lært noe annet!! Men han kan innemellom ha vondt i magen og grine litt....(men han er jo ikke slem av den grunn)

Var i begravelse idag og en gammel dame sa til babyen min: stakkars deg som må bli med på sånne triste ting, jeg skulle meldt foreldrene dine til barnevernet! Tror det var et makabert forsøk på en spøk, jeg sa ingenting jeg...

Back
Topp