Reisetrille

Ibett

Flørter med forumet
Hei. Det er kanskje noen her som kan hjelpe meg litt. Er på jakt etter en reisetrille, men vil gjerne at det skal være full liggestilling, en god kalesje(som kan trekkes godt ned så de får sin egen lille "hule" når de sover" og vendbart sete/håndtak. Noen som har tips? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bugaboo bee har jeg nettopp kjøpt :) kan fåes med sommerkaleskje som kan trekkes helt ned. God plass under til oppbevaring, sete kan snus, god demping på alle hjul. Beste reisetrille!
Jeg har vanlig kaleskje og parasoll :) det funker også.
 
Hei. Det er kanskje noen her som kan hjelpe meg litt. Er på jakt etter en reisetrille, men vil gjerne at det skal være full liggestilling, en god kalesje(som kan trekkes godt ned så de får sin egen lille "hule" når de sover" og vendbart sete/håndtak. Noen som har tips? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Fantastisk! Jeg gikk akkurat inn for å spørre om det samme, med de samme "krava" :p Haha. Jeg følger denne tråden :)
 
Bugaboo bee har jeg nettopp kjøpt :) kan fåes med sommerkaleskje som kan trekkes helt ned. God plass under til oppbevaring, sete kan snus, god demping på alle hjul. Beste reisetrille!
Jeg har vanlig kaleskje og parasoll :) det funker også.


Har du bilde av den ? =) KAn jeg spørre hva prisen er? :)
 
Fantastisk! Jeg gikk akkurat inn for å spørre om det samme, med de samme "krava" :p Haha. Jeg følger denne tråden :)

Jeg la ut samme spørsmål på generelt-forumet også, og er endel som har kommet med eksempler der :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 

Nei, syns ikke jeg finner den perfekte. Har du? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei, syns ikke jeg finner den perfekte. Har du? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, dessverre:( vil veldig gjerne ha en som man kan ha begge veier, og det er så få virker det som. Tenkte meg en tur på Barnas hus og høre med de! Du må oppdatere meg hvis du blir klokere på triller;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei, dessverre:( vil veldig gjerne ha en som man kan ha begge veier, og det er så få virker det som. Tenkte meg en tur på Barnas hus og høre med de! Du må oppdatere meg hvis du blir klokere på triller;)

Det må du også! :) jeg har vært innom barnas hus, babycare og babyshop. Alle sier at det ikke finnes noen trille som fyller alle kravene mine, men jeg gir ikke opp. Det finnes mange ukjente merker som de ikke har hørt om også :)

Sent from my iPhone using BV Forum



Sent from my iPhone using BV Forum
 
4800 kr for bee'n :)
Men det har en overlegen trillekomfort, og kan som en av få ha barnet mot seg
 
Vi er veldig fornøyd med Babyjogger city mini, bakdelen er jo at man ikke kan ha ungen vendt mot deg.. men å betale nesten 5000 kr for ei reisetrille er mer enn jeg har råd til.
 
Back
Topp