Når nettene blir lange. ...

glafoss

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Heihei :) noen flere enn meg som sover utrolig dårlig om natten? ?? Skjønner ikke jeg , opp i 3-4 tia hver natt, går på do, prøver å legge meg, men da er lillebror i magen i full action! Trøtt jeg...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jada, samme opplegget her også! :p får aldri hvilt meg skikkelig ut.

Sent from my iPhone

Sover veldig dårlig. Våkner mange ganger og sliter med å sovne igjen. Blir nok lenge til neste gang vi får sove gjennom en hel natt. :P

Hmm, her og. Føler meg som en zombie!

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Hva finner dere på når det blir slik da?? Kjenner det er 8 år siden sist svangerskap, kan ikke huske det var slik :p

Her også! Sovner sent, våkner igjen et sted rundt 4.. Og da er det bare å stå opp å gå på do.. Så prøve å sove igjen.. Sovner som regel etter noen timer.. Slitsomt! Hehe..

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Jeg våkner også. Sånn i fire fem tiden. Men etter doturen sovner jeg godt igjen. Sjelden lille babyen min livner til da. Håper det holder seg slik. Men er skeptisk når jeg hører på dere. Kanskje vin tid venter

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Vel. Mente min tid....

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg er våken flere ganger i løpet av natten. Er oppe på do 2-3 ganger + at jeg har ei lita ei på 4 år som ofte kommer snikende inn til oss. Da blir det trangt og varmt er det jo fra før.
Våkner også hver gang jeg må snu meg. Skikkelig vondt når man har bekkenløsning.
så nattesøvn, hva er det? :)

Det er nok slutt på å sove ei hel natt ja. Jeg sover nok ca 4-5 timer sammenhengende før jeg våkner, så hvis jeg legger meg sent kan jeg sove til halv syv-syv uten å gå på do. Men jeg er og våken i 4 tiden som regel. Sovner vanligvis igjen med en gang og babyen sover og ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva finner dere på når det blir slik da?? Kjenner det er 8 år siden sist svangerskap, kan ikke huske det var slik :p

Spiller candy crush, leser alt av nettaviser, ser på bilder, drikker vann (dødslurt, for da må jeg jo på do igjeeeen :p ). Sinnsykt slitsomt...

Sent from my iPhone

Søvn er mangelvare men i natt var jeg så utslitt av våkenetter at jeg faktisk klarte det (med bare tre dobesøk).

Sent from my iPhone using Tapatalk

Samme her, vokner mange ganger, og sliter med å få sove. Våkner av krampe, vondt i magen, må på do.
Kjenner det er tungt å snu seg.

Til neste år kan vi vel kanskje regne med at vi får ei hel natts søvn ;) hoho!
Har heldigvis fått meg sklilaken å ligge på. Så nå er ikke DET noe problem :D

Sover ikke akkurat godt om nettene nå nei. Mye kvalm og uvel og plaget med kynnere og vondter. Heldigivis er babyen min veldig snill med sparkinga. Hun ligger med beina ved morkaka mi så den tar nok i mot en del jeg ikke kjenner. :P

Ja huff.. Vondt i bekkenet når jeg skal snu meg og bruker mye krefter på å snu meg så jeg våkner.. Må på to tre ganger om nettene og da svikter bekkenet da også... Ligger ikke noe godt i sengen heller.
I natt var den verste natta så langt..

Kan ikke skylde på bekkenløsning jeg da.. men sliter fælt med kramper også har den lille en tendens til å flytte seg til den siden jeg ligger på:p

Back
Topp