Takkekort

amliv88

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Noen som vet hvor jeg får tak i sånne hvite doble kort så jeg kan skrive på den ene siden inni kortet og så er det liksom en slags "ramme" som man kan putte bildet inni på den andre siden? :)

Det lette jeg også etter. De hadde noen på japan foto, men de var ikke fine. Er visst så lite å få tak i fordi man kan lage så mye på nett. Jeg gikk på panduro og kjøpte ensfargede doble kort med konvolutter i samme farge, og limte inn bildet. Ble veldig fint! Pyntet med klistremerker (sånne scrappegreier) så det ble mer personlig. :)

Det lette jeg også etter. De hadde noen på japan foto, men de var ikke fine. Er visst så lite å få tak i fordi man kan lage så mye på nett. Jeg gikk på panduro og kjøpte ensfargede doble kort med konvolutter i samme farge, og limte inn bildet. Ble veldig fint! Pyntet med klistremerker (sånne scrappegreier) så det ble mer personlig. :)
Ja sant! Jeg hadde liksom lyst å lage noe litt mer personlig enn alle disse ferdig-kortene man får på nettet. Men da skal jeg jammen ta turen innom panduro å se hva jeg finner der! Takk for tips :)

Tror det er "gamlemåten" å gjøre det på. Jeg gikk til allkopi og fikk bestilt noen som er mer som postkort, med bilde på ene siden og blank på andre siden. Og så navnet hennes sammen med bilde, passet bra siden vi hadde navnefest og ikke dåp:)
Bestilte 25 for 200 kr, men fikk 40. Veldig fornøyd:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tror det er "gamlemåten" å gjøre det på. Jeg gikk til allkopi og fikk bestilt noen som er mer som postkort, med bilde på ene siden og blank på andre siden. Og så navnet hennes sammen med bilde, passet bra siden vi hadde navnefest og ikke dåp:)
Bestilte 25 for 200 kr, men fikk 40. Veldig fornøyd:)

Ja det er nok litt "gamlemåten", men jeg hadde liksom lyst å gjøre det litt sånn i den duren, får se hva jeg finner :)

Lillegutt 5/3-14 <3

Har du sjekket bokhandlere?

Jeg var innom både ark og libris, de hadde ikke noe sånt. Er nok ikke så stort marked lenger.

Man kan bestille doble kort uten skrift på alle fotobutikker også skrive for hånd også. Men vil du bruke bilde hadde jeg også brukt panduro. Masse nydelige farger på kort og konvoluttene.

Back
Topp