Flere juni barn som er overalt?

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Ja det lurer jeg på, her kommer snuppa seg opp overalt og skal opp på alle steder hun ikke har lov til slik som på bilen, der er det vist kjempe morsomt har jeg skjønt :p

låser også opp dører nå så hun blir godt passet på 24/7.

også har vi to gode naboer hun er veldig glad i og der prøver hun å åpne døra dems og løper inn ved første mulighet.

hver så snill å si vi ikke er alene om dette ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Det har snuppa gjort i mange måneder. Vi vet hvor ho kan klatre og gå uten at det gjør noe. Ho har så god kroppskontroll, og balanse.

Men ute er vi mer påpasselig.
 
Har ikke det problemet vi. Enda kanskje. :p

Greit hun er en klatremus til tider, men hun klatrer bare på trygge plasser som sofaen, puffen og kjøkken stoler. Så vi trenger ikke å passe på så veldig.

Hun klarer å lukke opp dører og får opp utgangsdøra også, men er ikke ofte hun gjør det og så er det ikke så farlig at hun går ut hell.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ikke det problemet vi. Enda kanskje. :p

Greit hun er en klatremus til tider, men hun klatrer bare på trygge plasser som sofaen, puffen og kjøkken stoler. Så vi trenger ikke å passe på så veldig.

Hun klarer å lukke opp dører og får opp utgangsdøra også, men er ikke ofte hun gjør det og så er det ikke så farlig at hun går ut hell.


Sent from my iPhone using BV Forum
Akkurat som her:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Det har snuppa gjort i mange måneder. Vi vet hvor ho kan klatre og gå uten at det gjør noe. Ho har så god kroppskontroll, og balanse.

Men ute er vi mer påpasselig.
Det har snuppa mi her også, men er mer redd for at hun skal finne kniver og div ting, og ute er jeg mer redd for at hun skal hoppe ned ifra bilen (hun mener panseret er en trampoline! )

Er mer at hun går steder hun ikke har lov til, og lærer ikke at de ikke er lov heller, som det å låse opp døra, løpe inn til naboer osv
 
Har ikke det problemet vi. Enda kanskje. :p

Greit hun er en klatremus til tider, men hun klatrer bare på trygge plasser som sofaen, puffen og kjøkken stoler. Så vi trenger ikke å passe på så veldig.

Hun klarer å lukke opp dører og får opp utgangsdøra også, men er ikke ofte hun gjør det og så er det ikke så farlig at hun går ut hell.


Sent from my iPhone using BV Forum
Deilig det da ;)

Snuppa vil høyst opp i kjøkkenskapet der det er noe godt og der hvor vi har kniver og slike ting :eek:
 
Absolutt ikke alene. Hu her er over alt og je henger hakk ihæl

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Absolutt ikke alene. Hu her er over alt og je henger hakk ihæl

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Hihi ser det for meg ;)
Burde nesten hatt film av oss der vi løper etter de søte små :p
 
Ja, er det. Hehe

Amina klatret vel tidlig ut, ikke sant? Ja, og det går bra med junior seng?


Sent from my iPhone using BV Forum
Tja ikke sååå tidlig men når hun først fikk teknikken så var hun ute med engang,

Ja det går bra men vi har jo bare et soverom og hun sover innenfor oss :p
senga vår tar resten av soverommet så blir mest spennende når hun får eget rom igjen snart :p
 
Tja ikke sååå tidlig men når hun først fikk teknikken så var hun ute med engang,

Ja det går bra men vi har jo bare et soverom og hun sover innenfor oss :p
senga vår tar resten av soverommet så blir mest spennende når hun får eget rom igjen snart :p
De blir flinke fort når de først finner ut av det. ;)

Her klarter vesla opp i vogna og later som om hun skal sove, værre å komme seg ned igjen. :p

Ja. Det blir spennende å høre. Regner med at det går bra siden hun er vant med junior seng.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
De blir flinke fort når de først finner ut av det. ;)

Her klarter vesla opp i vogna og later som om hun skal sove, værre å komme seg ned igjen. :p

Ja. Det blir spennende å høre. Regner med at det går bra siden hun er vant med junior seng.


Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe snuppa mi fant ut at det var morsomt å ta tak i håndtaket og kaste seg ned ifra vogna .p
 
Hihi, vågale barn ;)

Frøkna her er mer klatremus enn storebror var, men er ikke så vågal ;)

Holder seg unna skuffer og skap, og klatrer ikke over alt.

Enda ;)
 
Jada. Her låses mange dører faktisk... men er jeg alene med jentene eksisterer ikke jeg

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp