TERMINLISTE ETTER OUL!

Så koselig :)
Bor også rett utenfor Trondheim, og har foreløbig termin 24 november (skal på UL nå torsdag, så får kanskje ny dato)

Du må lage deg et eget nick om du ønsker å stå oppført på terminlisten ! ;)

Jeg kan flyttes til 16. November og det er ei lita prinsesse i magen min :-)

Når oppdateres lista? Jeg står ikke på noen av terminlistene på november enda, og da kommer jeg heller ikke med på skjult....

Når oppdateres lista? Jeg står ikke på noen av terminlistene på november enda, og da kommer jeg heller ikke med på skjult....

Jeg styrer med listene og er tilgangsansvarlig til det skjulte forumet. Det er meg du må vente på, og vi har de siste dagene vært opptatt med flytting og vært helt utslitte, så det har blitt lite tid her inne. Akkurat nå er jeg bare kjapt innom på appen (må på data for å ordne dette), så du må nok vente til poden er lagt senere i kveld. Jeg har ikke tid til å sitte her inne hele tiden desverre, derfor må man vente noen ganger ! ;)

Ser den.... Ta den tiden du trenger du;) Drar på ferie i morgen jeg, og blir nok ikke så veldig aktiv uansett...

Ser den.... Ta den tiden du trenger du;) Drar på ferie i morgen jeg, og blir nok ikke så veldig aktiv uansett...

Nå er du skrevet opp på terminlista, og har fått tilgang til det skjulte forumet ;)

28. November er ny termin, og vi får en liten gutt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei etter litt surr, og en lang forklaring som jeg ikke tar her, er min termin nå tilbake der den skal være, altså den 6. November. Det er fortsatt en fin liten gutt inni der ❤️❤️❤️

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp