Eggløsningssprøyte..

kokosnøtta

Glad i forumet
Denne ligger jo i kjøleskap, skal den romtempereres før den settes?

Kan hende det står godt forklart altså, jeg har ikke lest enda. Hehe. Skal ikke sette den før i morgenkveld :-D

Det vet jeg ikke faktisk. Jeg satte den mens den var kald jeg ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har tenkt på det samme, men det står ikke noe om det i pakningsvedlegget. Ettersom både sykepleier og to ansatte på apoteket presiserte hvor viktig det er å få den kjapt i kjøleskap, gikk jeg ut fra at den ikke blr bli romtemperert og tok den ut av kjøleskapet ca 10min før den skulle settes. Har fungert 5 ganger for min del ;-)

Jeg hadde ikke min i kjøleskapet. Kjøpte den lørdag, satte den mandag kveld...... Ikke fått med meg at den burde ligge kaldt. Gikk bare fint for min del

Så med andre ord kan jeg gjøre hva som helst:-P

Er det ubehagelig å sette den når den er kald?
Jeg syntes ikke det :) Men det sprengte litt mer. 250 er det jo i den sprøyta mot 137,5 som jeg tok til vanlig så det var litt mer og jeg fikk det nok litt fort inn :P

Jeg syntes ikke det :) Men det sprengte litt mer. 250 er det jo i den sprøyta mot 137,5 som jeg tok til vanlig så det var litt mer og jeg fikk det nok litt fort inn :P

Jeg tar gonalen rolig inn, så får fortsette med det;-)

(Nå drikker jeg det som forhåpentligvis blir min siste vin på en stund...:-D )

Jeg fikk beskjed om å ta den ut av kjøleskapet 1/2 time før den skulle settes. Dette for at det skulle være mindre ubehagelig å sette den.

Back
Topp