Sover du hele natten?

Skulle så inderlig gjerne svart ja, men nei..

*tapatalk*
 
Jeg har begynt m samsoving igjen for jeg orker ikke opp og ned fra senga hele natta. Triveli som det heter i trøndelag.

Vi har samsovet hele tiden! Han våkner så fort i egen seng, ala etter 30min-1time. Det orker jeg ikke:/ Jeg tenker at så lenge han trenger den tryggheten og nærheten skal han få det!:) selv om jeg innimellom kunne ønske litt mer plass, bedre sovestilling, bedre søvn, lenger søvn osv:p utrolig hvor stor plass en liten baby tar:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har samsovet hele tiden! Han våkner så fort i egen seng, ala etter 30min-1time. Det orker jeg ikke:/ Jeg tenker at så lenge han trenger den tryggheten og nærheten skal han få det!:) selv om jeg innimellom kunne ønske litt mer plass, bedre sovestilling, bedre søvn, lenger søvn osv:p utrolig hvor stor plass en liten baby tar:p


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg vil også heller ha en trygg baby enn gråt og styr akkurat nå. Min våkner ikke alltid for pupp, men jeg mistenker at han vil ha litt kos om natta. Jeg håper han vokser det av seg, og begynner å sove natta over som broren(han var ca 1 år.)
Det er jo koselig med amming og samsoving også :) PLUTSELIG er de ikke babyer lenger
Du virker som en glad person og en god mor, og jeg håper du får sove mer enn et par timer i strekk om ikke alt for lenge.
 
Ja har gjort det en stund :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp